Nieuwe producten in de supermarkt #4

Dit is toch gewoon precies die chips die een tijd geleden uitkwam maar dan in borrelnootvorm

7 likes

Oh die met wasabi lijken me wel echt superlekker.

1 like

Oh duh :woman_facepalming:t2: Ik zie nu pas dat zinnetje op die zakken staan

1 like

Ik vind die Strong smaken van Lays echt superlekker maar ik ik kan het gewoon niet eten omdat het te pittig is, maar het is goddelijk.

Ja klopt!

1 like

Die stomme slogan houdt me tegen haha

Heb hem helaas nog niet in de winkel gespot. Vind het ook meer een zomer smaak?
Had stiekem nog altijd gehoopt dat de koffie terug zou komen

3 likes

Appeltaart Kruidnoten - Van Delft Chocolates & Bakery

Niet nieuw, maar zo onwijs lekker dat het toch een plekje verdient hier :heart_eyes: 9/10

4 likes

Heeft iemand deze al geprobeerd? Ik vond die van Milka een beetje tegenvallen dus nu wil ik eerst zeker weten dat het iets is haha

5 likes

Nee, maar nu wil ik pepernoten.

1 like

Ik vind ze echt goddelijk. Alsof je een pak schuddebuikjes aan het opeten bent met een vleugje chocola erin.

4 likes

Ik vond deze lekkerder dan die van Milka!

1 like

En die staan nu op mijn lijstje.

2 likes

Ik wil deze dus heel graag proberen maar geen enkele ah heeft ze hier in de buurt

1 like

Ik ga ze morgen ook halen, ben benieuwd!

@Rochella05 Balen! Zijn het kleine filialen? Hier een vrij groot filiaal en heb ze wel zien liggen

Inderdaad 2 kleine filialen. Vandaag extra naar die ander geweest maar helaas. Er staan ook maar 2 van die kartonnen?? Rekken. Een met AH huismerk en 1 met van Delft. Nog niks van bolletje ofzo ook dus hoop dat het nog gaat komen en anders moet ik gaan rijden want ik ben én een grote Kruidnoten fan én Chocolate chip cookies zijn echt m’n lievelings dus dit kan ik niet overslaan haha

1 like

Dit is lekkere chips.

10 likes

Deze zijn echt heel lekker! Dikke laag chocolade er omheen en ook veel van die dubbele knoeperts haha.

15 likes

Nooit bij stilgestaan maar ik denk dat dit heel goed zou verkopen als je zakjes had met alleen maar van die haha

18 likes

Doe bestaan! Lucky twins van de pepernotenfabriek :blush:

2 likes