Waaaat maar ribbelchips vind ik juist lekker haha, love alle ketchup chips
Ja weet niet ik vind de vulling gewoon niet lekker haha.
Het leven is deprimerend en grijs maar niet getreurd: lidl delicieux is in aantocht
Lol nog maar 2 pagina’s wel maar binnenkort zal er wel een herfst folder komen
Ribbel = meer gefrituurd/krokant oppervlak dus is sowieso superieur
Noo ik hou van deze. Die chickenburger is ook vies lekker
Je doet je naam eer aan.
oeh hier ben ik wel benieuwd naar. Ik moest laatst nog aan dit merk denken, dat ze volgens mij alleen dat ene bananenbrood verkopen? Maar nu niet meer blijkbaar haha
die deep ridged was zo lekker tot ze recent het recept veranderd hebben en nu zijn ze té hard en een beetje taai?
@Boodschappen ik heb zo al een klein brikje gedronken en het proeft naar mijn gevoel hetzelfde als de chocomelk van alpro, dezelfe nootachtige afdronk
Ik ken het ook alleen van het bananenbrood, ben wel benieuwd of je de banaan niet heel duidelijk proeft😅
Oh my!! Zouden deze dan ook glutenvrij zijn?? Ik mis donuts zo
Edit: gevonden en nee…
Het zijn gebakken donuts, gemaakt van bruine bananen. Ik denk niet dat je er veel aan mist.
Ja daar heb je dan wel gelijk in.
Ik wil vette donuts
Ligt deze pizza in de diepvries of is het een verse pizza?
Ik vind ze juist nog lekkerder dan ervoor, maar ik hoor van de meesten dat ze het ook niet heel fijn vinden, precies wat jij zegt dat het te dik en hard is (geen innuendo :P).
Ik ben geen chips fan omdat ik niet hou van een flaky, dunne crisp/bite maar die double crunch spareribs chips vind ik echt goddelijk. Je hoeft er ook maar weinig van te eten want 1 chipje is al een snack opzich.
Said no one ever
Nee dat doe ik dan ook niet, die zak gaat op, maar bij wijze van spreken.
Ik kan me voorstellen dat echte chips lovers meer genieten van een zak normale chips die je zo achter elkaar eet, dan dat je bij elk chipje een uur zit te kauwen en crunchen. Maar ik hou daar dus wel van,
Quality over quantity dahling…
Deze is vernieuwd, maar geen succes…bleek en een beetje zurig…
Die van de lidl en aldi zijn wel heel lekker😊
Volgens mij is hij bij picnic nu al verkrijgbaar