Voor mijn gevoel worden alle vega dingen met ‘nieuwe receptuur’ er dus echt nooit beter op
Als ik meer likes kon geven, dan deed ik het. Het is gewoon altijd een teleurstelling.
Nieuw recept = goedkopere ingrediënten
Nieuwe verpakking = minder inhoud, zelfde prijs
In mijn hoofd dan haha, niks wordt er idd beter op
Disclaimer: ik weet niet hoe nieuw deze is
Oordeel: de bodem is top, er staat dat er 3 soorten blablablabla inzitten en dat merk je want het is heel anders dan een gewone diepvriespizzabodem, je kan echt een stuk afscheuren van de pizza bijvoorbeeld, de bodem zit veel meer lucht en brosheid in, is lekker (voor een diepvriespizza). Dan het beleg. Ik weet het niet. De randstukjes waren prima want dan heb je de korst vs de best wel natte tomatenbedekking en dat balanceert wel. Maar naar het midden toe is het toch zompig. De bodem blijft goed in takt maar er ligt toch iets nats op zeg maar, het is niet smeuïg. De kaas is heel lokaal, je hebt soms hele stukken tomaat waar geen/amper kaas door is gesmolten en die stukken zijn minder. De algehele tomaatheid is vrij zurig. Ik denk dat het koud echt niet te eten zou zijn, de eerste stukken toen ie nog goed heet was, waren significant beter.
Conclusie: ja, het is een soort van pizza. De bodem is beter dan normaal, de toplaag minder dan mijn fave pizza’s. Ik zou best een stukje eten als ik het hele ding zou snijden en zou delen, maar ik hoef niet nog eens de hele pizza voor mezelf.
Een 6.7 voor de bodem. Min -0.2 voor de zurigheid en -0.3 voor de distributie van de kaas. Eindoordeel een 6.2. Maar: dit is géén vieslekkere pizza, als je dat wil moet je niet deze eten want hij is niet klef, zacht en kazig.
Klinkt alsof ie t goed zou doen met een laag parmezaan en wat extra mozzarella, maar moet je ook maar weer net zin in hebben
Niet alleen in je hoofd, dit is echt zo. Teun van de keuken noemt dit ook in zijn boek
Niets nieuws of bijzonders in de herfstfolder van de lidl de cheescakes zijn er wel weer!
maar niet die met chocolade
Geen idee hoe nieuw deze is, ik kocht het via Scoupy, maar ik vind hem lekker. Voelt (vooral ‘voelt’ denk ik:P) net wat gezonder dan chips. Het zijn net van die kleine maiswafeltjes. Zoet en zout is goed in balans.
Interessant! Het ziet er op de foto haast uit als een gedroogd product
een prima kroketje (zijn wel echt mini) maar de smaak is heeeeel subtiel aanwezig. Je zou bijna er nog geitenkaas opsmeren om de smaak te krijgen.
nooit een slecht idee op zich
Ik ben hier wel benieuwd naar, maar ik vermoed dat het gewoon sous vide gegaarde groenten zijn! Zullen daardoor ook wel aan de prijs zitten.
Ik zag vandaag bij de AH een (volgens mij) nieuw afbakbroodje, volgens het heette kruidnoot twiste ofzor. Zag er een beetje uit als deze chocolade twister die ze soms hebben, maar dan ipv met chocolade met kruidnoten (duh) en een soort nootjes ofzo
Hoewel de kruidnootsmaak niet heel sterk was, was ie wel echt lekker! Beetje kaneel/speculaaskruiden achtig en door die nootjes erop ook lekker krokant. Als je dat kaneelbroodje normaal lekker vindt, is deze ook wel iets voor je denk ik. 8/10
En deze (op mijn zak stond nieuw, dus volgens mij nieuw?). Het smaakt in de verste verte niet naar pindakaas en is vooral zoet, bijna beetje karamelachtig. Ook wel een beetje chemisch. Totaal niet hartig zoals een rijstewafel met pindakaas iig. Vond het opzich wel lekker als tussendoortje, maar niet perse een aanrader. 6/10
Ze zijn er al een paar maanden maar wel relatief nieuw idd. Ik vind het echt zo jammer dat ze niet echt naar pindakaas smaken :((( Zo veel potentie
Niet nieuw, maar wel lekker idd! De bbq-smaak is ook heel erg lekker, een rode zak.
Hij is niet nieuw ondertussen maar ik vind m wel echt lekker wow, totaal niet zoals ik verwacht had. Beetje veel gember maar het is een leuke combi van hartig/zoet en kruidig. Doet me denken aan die vijgen hummus die lidl wel eens had