Nieuwe producten in de supermarkt #4

€2,79 bij Holland & Barett

Plantaardige melkchocolade haverkoekjes

Ze zijn vrij klein, neem je er 1 zit er weinig smaak aan… eet je er meer dan komt de smaak duidelijker naar voren…dan is de chocoladesmaak prima, maar houd zelf niet zo van de haversmaak

5 likes

Bij de pepernotenfabriek verkochten ze toen een smaak die volgens mij sri lanka heette🤔 die vond ik wel kruidig

1 like

Ik heb deze meegenomen. Hopelijk zijn ze niet te droog.

11 likes

Gemaakt van geredde bananen ik ga stuk. “We moeten de vegans extra hard targetten, dit is je doelgroep”

20 likes

In de voedingsindustrie in het valoriseren van reststromen nu sowieso een hot topic, onder het mom van duurzaam :wink: Ik vind ze heerlijk! Al smaakt het meer naar een gebakje dan donuts. Dat is misschien zelfs alleen maar beter

7 likes

Ja dat snap ik maar of hier nu echt “geredde” bananen ipv “gewone” bananen inzitten? Ik betwijfel het.

Misschien van bananen die te lelijk zijn voor de supermarkt?

3 likes

Ja, ik heb net eentje geproefd en het is geen lichte donut maar inderdaad meer een stukje cake. Wel lekker, maar ik zou het niet opnieuw kopen.

2 likes

Toevallig weet ik zeker dat het echt geredde bananen zijn! (Heb geen aandelen)

1 like

Ik krijg er ook giro 555 vibes bij :stuck_out_tongue:

9 likes

Jij werkt zeker bij de Marqt :joy:

2 likes

Lol :joy: nee. Zelfs nog nooit binnen geweest.

3 likes

Ik heb deze nieuwe thee geproefd en ik vind ze lekker! Heel herfstig, en normaal gesproken hou ik niet eens van rooibos maar de chai maakt veel goed

Ze hebben volgens mij ook nog een andere nieuwe thee, iets met sleepy

Wel duur

13 likes

Zag het ook bij de Jumbo (voor 2 euro) en je hebt ook witte chocolade. Pff dit is wel echt heel lekker, wel prijzig maar lekker haha. Net nog 2 repen gehaald bij de Kruidvat want daar is het nu ook weer in de aanbieding.
ferrero-rocher-chocoladereep-90-gram-57391

12 likes

Nu nog de vega kroket terug.

21 likes

En de burger is glutenvrij! Eindelijk.
Kan dan niet besteld worden met een glutenvrij broodje dus dat wordt weer combineren.
-glutenvrij broodje zonder beleg
-McPlant zonder broodje

7 likes

Yes, lekker voor een kleine zoet craving!
Doet me denken aan ijsbonbons van vroeger die best populair waren maar kan er niet opkomen waar dat van was.

10 likes

Wat zijn ze toch lekker flexibel daar bij de Mac!

1 like

Ja ze zeggen dat ze alleen voor de hamburger/cheeseburger/quarterpounder een keurmerk hebben van het NCV
En dus geen andere burgers gegarandeerd glutenvrij kunnen maken.
Terwijl die handeling precies hetzelfde is. :woman_shrugging:t3:

1 like

Ik heb net de vegan calamares van de AH geproefd. Het rook bij het openmaken van de verpakking al heel dubieus, beetje chemisch. En het was heel slapjes en rubberig. En toen het uit de oven kwam was het juist keihard rubber. Echt een hele nare textuur, moest er heel hard op kauwen. En zelfs met knoflooksaus was het niet lekker. Smaakte chemisch en naar niks tegelijkertijd. Ik geef het een 2/10 (geen 1 omdat ik het idee wel leuk vind, maar het is verder niet te hachelen)

2 likes