Nieuwe producten in de supermarkt #4

Ik heb weer zo’n Limited Passport editie Pringles gevonden in de Jumbo. Mexican chili taco.
Smaakt precies zoals je verwacht, pringles met taco kruiden. Niet bijzonder maar best lekker.

3 likes

Ik zag deze kikkererwtenwafels gisteren bij Albert Heijn. Heb ze meteen meegenomen.

20g eiwitten per 100g ook.
Edit: Ik vind ze heel lekker en ook vullend. Ze zijn wat dikker dan maiswafels. Ik heb net weer 6 pakken ingeslagen.

9 likes

En hoeveel vezels?

6 likes

Er staat ’ voedingsvezels : 7,9gram per 100 gram’.
Geen idee of dat goed is ja of nee overigens.

3 likes

Dat is best aardig, Rijstwafels hebben 4gr.

7 likes

Heeft iemand de witte choco toffifee ergens in een winkel gespot?

2 likes

Ik kreeg een foto doorgestuurd van de Aldi.

6 likes

App jij met de Aldi

9 likes

Ja, is chill. Dan weet je dus dat daar witte chocolade Toffifee te koop is.

3 likes

Ben er in 2 geweest maar helaas niks te vinden :smiling_face_with_tear:

2 likes

Ja ik bij de Aldi! En heb ze geproefd, ik vind ze heel lekker!

6 likes

In welke plaats?

2 likes

heel die keuken zou dan toch gescheiden moeten worden om reglementair te zijn? Nu zou er nog steeds veel garantie zijn op kruisbesmetting

3 likes

Thabks, helaas heb ik die hier niet in de buurt

Misschien wel een Dirk of Dekamarkt? Is volgens mij hetzelfde qua assortiment en aanbiedingen

1 like

Tegenwoordig is het vlees gedeelte ook apart van het brood. Vandaar dat ze glutenvrij kunnen aanbieden.
Hoe het precies gaat weet ik verder niet. Maar waarom ze andere burgers niet kunnen aanbieden weet ik ook niet.

Bij mijn eigen snackbar lopen ze met de glutenvrije kroketten ook altijd naar achteren. Eigen frituurtje

3 likes

Bij AH’s met een Sushi Daily kiosk. Vond het heel lekker! Hoop dat die teriyaki ‘beef’ ook ooit als los product van de vegetarische slager in de schappen komt.

27 likes

Ja maar bij je eigen snackbar is het is dus volledig een aparte ruimte, in de mcdonalds is het vaak één grote keuken met een paar zones, daartussen kan nog steeds besmetting optreden. Zo heb ik het toch altijd geleerd.

3 likes

€8 voor 350 gram :flushed:

2 likes

Ja echt jammer :frowning: ik zat er wel goed vol van, maar wel echt duur als je het vergelijkt met andere kant en klare maaltijden

3 likes