Klopt, toch lijkt het echt goed te gaan bij de Maccie D. Wat ik binnen de groep hoor. (Jaja daarvoor heb ik nog facebook)
Ik heb geen last van kruisbesmetting gelukkig dus heb daar sowieso niet snel last van.
Heeft iemand die witte Toffifee al gevonden? âze zeidenâ dat het deze week in de Aldi zou liggen maar ik heb t niet gevonden. Ben er toch wel benieuwd naar ook al heb ik t vermoeden dat het vooral zoeter en minder lekker is.
echt heerlijk dat ze alles met croissant smaak maken. Smaakt het ooit echt naar croissant? nee. Maar croissant
Het is wel een hele schattige verpakking
In mijn ah lagen ze bij de kassa.
Schuddebuikjes ontbijtgranen?
Doet me denken aan smarties cereal
Waarom zijn dit soort dingen dan weer alleen in de winkel te koop?
Ik heb het thuisbezorgd van de Albert Heijn recentelijk helemaal omarmd, maar krijgvette fomo over al die producten die ze niet thuis leverenâŚ
Het zal in de loop van deze of volgende week ook online te bestellen zijn. Het is alleen nog zo nieuw nu. En, in de buurt winkel staat het ook nog niet, zal nog wel even duren.
Online staat het altijd een stuk eerder dan dat het er daadwerkelijk is
Wat daar op de onderste rij ligt fascineert me haha. Het lijkt een soort rol ijs? Zou je daar dan plakjes van af kunnen snijden
BeĂŻnvloed door dit topic, deze door mân kwark gedaan vanochtend:
6/10
Die schuddebuikjes zijn wel echt lekker. Smaken naar aardbei pepernoten ofzo. Krijg er beetje zoân funniez gevoel van, dat je hoopt dat er veel door je portie zitten haha. Rest van de ontbijtgranen zat voor mân gevoel niet veel smaak aan (heb wel minder reuk/smaak door corona dus kan deels daaraan liggen). Alleen heel af en toe zoân stukje gedroogde aardbei dat dan ineens mierzoet is, die ook altijd door die special K meuk zit. If you know, you know. Maar ja lekker dus maar niet iets dat ik nog eens zou kopen geloof ik.
Dit ziet er wel serieus lekker uit! Ik ga het een kans geven denk ik
Wow, ik krijg ineens flashbacks naar een oude reclame, was er niet zo een waar een vrouw een rode jurk niet past, en dan gaat ze ontbijten met special K en dan past hij wel?
Voor mij was de vegan bbq jackfruit pizza nog nieuw en ik heb hem net op. Echt 0/10. Super zuur en vieze harde stukken jackfruit. Ik heb uiteindelijk vooral de korsten opgegeten.
Ik vond deze ook vreemd gekruid voor een pizza en inderdaad die harde stukken jackfruit. Geen aanrader.
Ik vond m echt lekker maar dat zure is zo ja, proeft wel typisch.
Net de witte Toffifee op (gekocht bij AH). Ik vind âm wel echt lekker! Verschil is volgens mij naast de witte chocola ipv melkchocolade dat er melk crème in zit ipv hazelnootpraline crème maar dat weet ik niet zeker. Beetje witte Kinder Bueno vibes maar dan chewy.