Nieuwe producten in de supermarkt #4

Heel waarschijnlijk voor anderen niet nieuw, maar wel bij “mijn” Plus.

Het drinken was 99 cent. De eerste slokken waren lekker, echt fruitig. Daarna smaakte het gewoon naar Spa rood :pensive:

7 likes

Haha, ooit had je een soort van bugles met een laagje chocola er omheen, en die vond ik serieus lekker! Dus deze wil ik wel proeven. En die met Taki’s stiekem ook wel eigenlijk.

6 likes

Doe het voor ons. :sunglasses:

5 likes

Helaas heeft ‘onze’ Jamin ergens tijdens corona plaatsgemaakt voor een testlocatie, maar als ik hem tegenkom zal ik hem meenemen!

7 likes

:partying_face:

Even naar zweden daar hebben ze Smash!

4 likes

Ik vond vanochtend een kruidnotentwister bij de AH. Was wel ok, maar ik proefde er geen kruidnoten in terug, 6,5/10

2 likes

Dat verkopen ze bij Normal!

3 likes

je omschrijving diet ze echt alle eer aan! inderdaad puur passata, precies een schrale pizza margarita. Zonde van het geld.

Ja echt zonde! Maar Brets heeft wel lekkere pizzachips mocht je eens in Frankrijk zijn.

3 likes

Brets heeft sowieso goede chips. Pimenton d’Espalette/Chevre (oftewel heel lekker pepertje en geitenkaas) is mijn vakantiesnack. Echt, als dat merk ooit naar Nederland komt…bye Lays.

1 like

Ook verkrijgbaar in België! De pesto mozzarella is ook echt goed. Sowieso hebben ze echt 20 verschillende smaken, dat vind ik al leuk. Heb nu ook nog een stuk of 6 thuis die ik nog niet eerder heb gehad.

4 likes

Oh pesto mozzarella klinkt ook echt goed! Vond cote de boeuf, poulet braise en jura kaas iig al heel lekker, en aioli als ik de rest van de dag dorst wil hebben :sweat_smile:

Zag op hun website dat ze ook chips hebben met andalouse en met kaas en zwarte kers hebben dus mijn volgende missie wordt die vinden.

4 likes

Ik noem nog maar eens de Beurre Salé smaak van Brets

6 likes

Vind deze best lekker, smaakt naar een (school) koekje van vroeger alleen geen idee welke. Witte chocola had van mij niet gehoeven, denk dat ik puur lekkerder had gevonden. Denk dat deze cruesli het ook goed zou doen in een Rocky road.

12 likes

Haha ik kwam naar dit topic om over deze cruesli te posten, wat toevallig.

Ik vind deze dus echt heeel erg lekker. Niet echt gezond, maar wel echt mmm. Heb er net gewoon een paar handjes los van gegeten. Heb ook de croissantsmaak in huis, ben ik ook wel benieuwd naar.

3 likes

Oeh laat je het ook weten als je croissant hebt geproefd? Ben heel benieuwd maar kan me er echt niks bij voorstellen :sweat_smile:.

3 likes

hmm misschien toch eens aan wagen dan, zie ze wel vaak maar lijken me niet zo lekker door de verpakking haha

Gisteren deze in de colruyt gekocht;

Is nieuw. Ik heb er een beetje van geproefd en ik vind ze wel lekker, duidelijke smaak van ui, bosui en ander kruiden gedoe. Doet me een denken aan Cheetos Ringlings ui en fijne kruiden smaak maar dan iets sterker en verfijnder + natuurlijk een echte chipsstructuur ipv. geplette patatten.

11 likes

@Rosalala @Strelitza

De croissant heb ik geproefd! Het is niet zo’n sterke smaak, maar ik proefde wel degelijk een hint van croissant. Er zat ook vleugje van iets van boter in de smaak ofzo. Is wel lekker!

5 likes

Ik had van deze Croky lijn ooit de paprika met geroosterde ui en ik ben normaal niet van al te saaie smaken, maar deze waren zoo verslavend. Vond de structuur van de chips en dan die kruiden (ook niet zunig) echt heel lekker. Dus als ik deze volgende keer spot gaat hij sowieso mee.

9 likes