Heb ze nog steeds niet gevonden!!
Was ook heel vreemd, want ik zag nergens een apart schap en deze lag heel eenzaam in z’n eentje bij de gewone Toffifee.
Nee ik ook niet. Ben vandaag drie winkels weer afgegaan
Ik vind 3,79 alleen zo belachelijk voor een pakje. Ik hoop dat deze variant net als de kokos hier straks in de afgeprijsd bak ligt.
Ik heb heel basic de aardbeien veters meegenomen. De gekleurde veters, de aardbeien veters en de dracula tanden zijn zoet. De rest zijn zure snoepjes dus dat moet ik sowieso niet haha.
Probeer je überhaupt zelf ook wel eens iets uit van de dingen die je plaatst? Puur uit nieuwsgierigheid deze vraag. Zie je echt nooit een review plaatsen ofzo haha.
Ik vind het heel soms wel jammer dat letterlijk alles wat nieuw is maar geplaatst moet worden en dan zonder enige vorm van mening ofzo erbij haha.
Nu zeg ik niet dat dit niet mag, dit is MIJN persoonlijke mening.
Oh jazeker probeer ik veel wat ik plaats. De cruesli’s toevallig ook vandaag gekocht. Ben beter in hier iedereen laten weten dat er wat nieuws in de winkel ligt (dus door inderdaad ‘gewoon maar een plaatje te plaatsen’) dan in reviews, want die komen bij mij waarschijnlijk niet verder dan ‘lekker’, ‘mwah’, ‘niet lekker’. Dat best wel uitgebreide over de smaak enzo wat sommige hier plaatsen ben ik niet zo goed in. Kan dat lastig omschrijven ofzo (vind ik zelf). Vandaar.
Verdient dat een beetje? Werken bij de AH op kantoor?
Maar niemand verwacht een uitgebreid verhaaltje ofzo, doe ik zelf ook niet hoor haha. Maar als ik over iets nieuws hier van meer mensen alleen al lees dat het niet lekker is want te droog of te zoet of whatever dan kan ik daar al best veel mee.
Witte toffifee zijn echt lekker! Vond ze bij de jumbo vandaag. Hier wel echt een apart schap en ze waren 1,99.
Had gisteren het idee dat ze sowieso hier best veel plek aan het maken waren voor nieuwe dingen. Vandaag verder niet opgelet behalve bij het snoep schap haha.
Nee joh, ik lul vaak ook maar wat. Plus ik heb zoo vaak dat hier iets wordt aangeraden wat ik niet te vreten vind of andersom juist iets wat ik wel lekker vind wat hier minder word ontvangen. Blijft toch een smaakkwestie.
Is alleen al leuk om te weten of iets er wel of niet naar smaakt, of bijv. je bij zo een zero cruesli de zoetstof proeft. Of na 3 happen diarree hebt zoals bij suikervrije drop haha. Alles kan.
Als ik bij de AH op kantoor zou werken zou ik niet zo vaak nieuwe Jumbo producten promoten.
Maar nee, ben niet werkzaam bij een supermarkt haha! Ik doe heel wat anders.
Zitten ook geen zoetstoffen in die cruesli!
Kijk, dit is al interessante informatie in een review want dat zou ik wel denken bij een zero product!
ik had het laatst van die lays strong chips gekocht en in bed tegengekomen deze week en gadverdamme da’s echt niet te vretten, het was iets met kip maar qua smaak was het precies alsof ik peuken aan het eten was
Wacht, bewaar jij je chips in bed?
Ik stel me nu echt een soort voorraadkast onder de dekens voor