Waar je dan ook nog maar moet wachten wat je ervan terugziet en wanneer
oh niet over nagedacht haha, ik had deze het laatst meegenomen in bed maar blijkbaar vergeten, en ik heb wat ruimte tussen miujn matras en hoofdbord waar vaak dingen tussen vallen.
Ik denk dat dit ook wel genoeg zegt over mijn bingegedrag
Oh ik zag al echt een hele secret stash onder het dekbed voor me haha, maar wel heel handig voor nachtelijke cravings natuurlijk op deze manier
Bij mijn (kleine) AH lagen ze heel random onderin een los rek bij de zelfscankassa’s, erboven lagen coronatesten. Lijkt wel alsof ze ze verstoppen, ik hoop dat je ze nog ergens vindt!
Nou eerlijk, ik heb vaker chips met chocoladelaagje gehad (uit Zweden, maar ook cinnamon tortilla rolls van Marks & Spencers met chocola) en die waren wel echt lekker haha. Dus wie weet!
Dat ze eerst maar eens zorgen dat de normale taki’s te verkrijgen zijn, want ik ben er al een jaar naar op zoek, maar geen enkele jamin (of winkel) heeft ze. Alleen op van die webshops waar je meteen dikke verzendkosten betaald.
Kwam dit tegen bij de AH in Rotterdam (Laan op Zuid) mocht iemand ze nog zoeken in die regio.
Ik vind ze zelf erg lekker!
Ik eet die altijd in de bioscoop, echt superlekker
De Jamin in Haarlem heeft ze, voor €8 per zak (!)! Was eerst €5 of €6 maar nu moet ik toch echt een grens trekken is ook echt maar 150 gram ofzo. Gekkenhuis.
Dit ziet eruit als lángos, wordt veel gegeten in Oost-Europese landen, Oostenrijk etc. Echt heel lekker met veel knoflookolie erop.
Amazing Oriental ook niet? Dacht dat ik ze daar wel eens gezien had.
De saus was oké, romig met wat pit. Maar de groente en vooral de broccoli was keihard. Dus nee, deze wil ik niet meer. Iets te knapperig…
Jammer alleen dat het nog niet in de supermarkt is🤔
is dit iets nieuws of loopt mijn supermarkt heel hard achter? ik heb het in ieder geval gekocht verwachtende dat het eigenlijk gewoon goor gaat zijn
Waar heb je deze gekocht?? Zie m niet staan in de appie app, maar is echt 1 van mn favo smaken in het buitenland!
alvo in belgië! ik had het ook nog nergens anders gezien hier in de omgeving (colruyt, ah, jumbo, spar, …)
Ik vond deze echt teleurstellend, smaakt naar tomatenpassata