ik heb deze gemaakt, met extra pepertje erbij, wel lekker en gezond en makkelijk en in de bonus wel betaalbaar ongeveer een 7.3 denk ik, wel voor herhaling vatbaar.
Weet niet of deze nieuw is, maar ik kende hem nog niet. Afgelopen week gekocht bij de Lidl.
7/10, wel lekker maar niet heel bijzonder. Het is dus vanille ijs met stukjes Milka, dus eigenlijk straciatella, maar dan wat zoeter door de milka. Die chcoladekern Smolt bij mij heel snel trouwens, dus het was meer een soort saus dan mousse.
Ik weet even niet of er hier al een review van is geweest maar voor zo ver ik weet is deze relatief nieuw. Ik vind hem lekker, wel een klein beetje in de categorie vies lekker misschien. Hij is heel romig en kazig en de salie komt goed naar voren. Best een chill maaltje en fijn dat er meer vega kant en klaar maaltijden komen!
Heel waarschijnlijk voor anderen niet nieuw, maar wel bij “mijn” Plus.
Het drinken was 99 cent. De eerste slokken waren lekker, echt fruitig. Daarna smaakte het gewoon naar Spa rood
Haha, ooit had je een soort van bugles met een laagje chocola er omheen, en die vond ik serieus lekker! Dus deze wil ik wel proeven. En die met Taki’s stiekem ook wel eigenlijk.
Doe het voor ons.
Helaas heeft ‘onze’ Jamin ergens tijdens corona plaatsgemaakt voor een testlocatie, maar als ik hem tegenkom zal ik hem meenemen!
Even naar zweden daar hebben ze Smash!
Ik vond vanochtend een kruidnotentwister bij de AH. Was wel ok, maar ik proefde er geen kruidnoten in terug, 6,5/10
Dat verkopen ze bij Normal!
je omschrijving diet ze echt alle eer aan! inderdaad puur passata, precies een schrale pizza margarita. Zonde van het geld.
Ja echt zonde! Maar Brets heeft wel lekkere pizzachips mocht je eens in Frankrijk zijn.
Brets heeft sowieso goede chips. Pimenton d’Espalette/Chevre (oftewel heel lekker pepertje en geitenkaas) is mijn vakantiesnack. Echt, als dat merk ooit naar Nederland komt…bye Lays.
Ook verkrijgbaar in België! De pesto mozzarella is ook echt goed. Sowieso hebben ze echt 20 verschillende smaken, dat vind ik al leuk. Heb nu ook nog een stuk of 6 thuis die ik nog niet eerder heb gehad.
Oh pesto mozzarella klinkt ook echt goed! Vond cote de boeuf, poulet braise en jura kaas iig al heel lekker, en aioli als ik de rest van de dag dorst wil hebben
Zag op hun website dat ze ook chips hebben met andalouse en met kaas en zwarte kers hebben dus mijn volgende missie wordt die vinden.
Ik noem nog maar eens de Beurre Salé smaak van Brets
Vind deze best lekker, smaakt naar een (school) koekje van vroeger alleen geen idee welke. Witte chocola had van mij niet gehoeven, denk dat ik puur lekkerder had gevonden. Denk dat deze cruesli het ook goed zou doen in een Rocky road.
Haha ik kwam naar dit topic om over deze cruesli te posten, wat toevallig.
Ik vind deze dus echt heeel erg lekker. Niet echt gezond, maar wel echt mmm. Heb er net gewoon een paar handjes los van gegeten. Heb ook de croissantsmaak in huis, ben ik ook wel benieuwd naar.