Ik met mijn briljante businessideeën die al blijken te bestaan
#bossbabe
Die mini cookies zijn zooooo lekker!!
Die Strong borrelnoten van Duyvis zijn een aanfluiting. Compleet niet pittig en compleet smakeloos. Waarom is het Lays wel gelukt om die Strong smaken goed te doen? Dit smaakt echt naar een muffe borrelnoot die je in een jaar in je kast laat liggen.
(Jalapeno Cheese heb ik geprobeerd).
AL IN DE WINKEL??!
Ja, bij Coop en Vomar.
Ja maar hoe moet ik nou kiezen welke kruidnoten ik moet halen?
De zakjes van AH zijn echt klein dus je kan gewoon alle smaken halen
Heeft iemand die vega frikandelburger al geprobeerd?
Een instagram recensent , die vond het veel weghebben van een diepvries hamburger😞
Hahaha ja ik vind een echte frikandel wel wezenlijk anders smaken als een hamburger, maar ik snap dat mensen die niet zo van frikandellen houden dat zouden kunnen zeggen
Als diegene een moraburger bedoelt vind ik het helemaal prima, dat kwam toch al aardig in de buurt van frikandel
Omg wie gaat even proberen. Vooral die met M&M’s haha.
Woon zelf niet naast een AH.
maar 75 cent? Hoeveel cookies zitten erin?
Ohhh die koekjes at ik altijd in Engeland, daar verkochten ze die ook in de supermarkt. Vond die mega lekker toen
Er staat op het kaartje 75 per stuk, ik geloof dat er vier of vijf in zaten
Zaten daar niet iets van 1000 calorieën in? Ik heb ze zelf nooit op maar ik meen me dit soort opmerkingen te herinneren haha. Of geruchten.
Maakt niet uit trouwens hoor maar volgens mij waren dit vrij beruchte koekjes?
Ik fiets maandag naar de AH.
Grapje want ben dit maandag toch alweer vergeten maar zo niet dan ga ik er langs.
Edit: Met beetje geluk heeft AH to go ze ook haha, daar kom ik vanavond wel langs.
Ik denk dat het digitale schapjaartje niet klopt