Nieuwe producten in de supermarkt #4

Hahaha ja ik vind een echte frikandel wel wezenlijk anders smaken als een hamburger, maar ik snap dat mensen die niet zo van frikandellen houden dat zouden kunnen zeggen :joy:

1 like

Als diegene een moraburger bedoelt vind ik het helemaal prima, dat kwam toch al aardig in de buurt van frikandel :joy:

3 likes

Bij de AH, of het eem verbetering van de niet verse variant is?:thinking:

8 likes

Omg wie gaat even proberen. Vooral die met M&M’s haha.

Woon zelf niet naast een AH.

2 likes

maar 75 cent? Hoeveel cookies zitten erin?

3 likes

Ohhh die koekjes at ik altijd in Engeland, daar verkochten ze die ook in de supermarkt. Vond die mega lekker toen

1 like

Er staat op het kaartje 75 per stuk, ik geloof dat er vier of vijf in zaten :see_no_evil:

Zaten daar niet iets van 1000 calorieën in? Ik heb ze zelf nooit op maar ik meen me dit soort opmerkingen te herinneren haha. Of geruchten.
Maakt niet uit trouwens hoor maar volgens mij waren dit vrij beruchte koekjes?

Ik fiets maandag naar de AH.

Grapje want ben dit maandag toch alweer vergeten maar zo niet dan ga ik er langs.

Edit: Met beetje geluk heeft AH to go ze ook haha, daar kom ik vanavond wel langs.

Ik denk dat het digitale schapjaartje niet klopt

Er staat 75 cent per stuk? Lijkt me toch prima.

2 likes

Maar er staat ook: 1 stuk. Op de foto zie ik duidelijk meer stuks in de verpakking.

Edit; ik twijfel of ik meer in de verpakking zie hahaha

Maar het is een verpakking met meerdere erin…dan kan je ze toch niet los kopen?

1 like

Dus dan reken je 2x 75 cent?

1 like

Het is niet zo moeilijk hoor haha.

Nou sorry maar dan zet je gewoon het totaalbedrag op t kaartje whaha.

3 likes

Ik denk dat ze ze wel los kunnen verkopen maar dat ze nu gewoon per 2 (?) zitten. Jumbo hier doet vaak ook alles per 2 terwijl het ook prima per stuk kan want ook vaak genoeg gezien bij Jumbo’s en dag later kan ik dan ineens wel 1 verse stroopwafel ofzo kopen.

3 likes

Ik kan me hier niks van herinneren. Zou ook niet weten waarom deze koekjes erger zouden zijn dan normale diepvries koeken die ze afbakken in de supermarkt, behalve dat er stukjes M&M en Twix in verwerkt zijn.

Bedoel je niet die belachelijk dikke koeken die je ook vaak op Instagram ziet?

Ik denk ook helemaal niet dat ze erger zijn hoor! Het zijn gewoon koekjes.
Maar ik kan me herinneren dat er een soort ‘buzz’ omheen was, soms heb je dat ineens met producten. Is gewoon een soort massahysterie.

Ik ben hierdoor een keer zo in de war geweest. De prijs van bijvoorbeeld carrot cakejes van de broodafdeling is ook per stuk, maar vervolgens gooien ze er 3 of 4 in een bakje en is het opeens veel duurder. Was toen zo in de war bij de kassa. Er stond toch 1,25?? Waarom is het nu opeens bijna 4 euro?? Maar daarom dus.