Nieuwe producten in de supermarkt #4

Ik vind de melkchocolade ook niet zo lekker (wel die met speculoospasta erin!), ik vind de koekstukjes beter bij witte chocola passen. Maar het blijft natuurlijk wel mierzoet (maar vind dus dat je in de witte beter de speculoos proeft en in de melkchocolade proeft het meer als suiker als je begrijpt wat ik bedoel).

3 likes

Oh dan ben ik wel benieuwd, misschien dat het inderdaad niet zo lekker was met de melkchocolade omdat je twee soortgelijke dingen samen gooit terwijl dat met witte chocolade toch meer een contrast is met zacht-zoete van de chocolade en caramel-achtige van de speculoos.

2 likes

Ik vind die met pure chocolade het lekkerst :drooling_face:

2 likes

Die pure met speculoospasta is echt goddelijk :drooling_face:

4 likes

Deze had ik nog niet eerder gezien! Erg lekker! Veel zoet :rofl: Maar lekkerder dan de standaard trailmix / studentenhaver met rozijnen of cranberry’s en saaie noten. Alleen weinig gewone pinda’s!

21 likes

Lidl had deze vorig jaar, verslavend lekker.

4 likes

oh die hadden ze hier niet!

1 like

Hebben ze hier gewoon in het vaste assortiment gelukkig

5 likes

Ik heb deze! Ben niet laaiend enthousiast.
Truffelkruidnootjes ben ik mega fan van, maar van deze combi als ontbijt met yoghurt of kwark word ik een beetje misselijk eigenlijk.

2 likes

Bij Delhaize hebben ze dat normaal gezien wel dacht ik. Denk dat ik het ook al hij Colruyt heb gezien maar ben er niet zeker van :sweat_smile:

6 likes

Waarom zit er nou weer collageen in roomijs?

9 likes

Niet echt enthousiast…

4 likes

Hoe zie je in de app nieuwe producten?

2 likes

Naar “producten” onderaan, dan bovenaan (staat nu een Halloween icoontje als eerst) naar rechts swipen tot je bij “Bekijk alle shops” komt en daar op drukken en dan naar “Nieuw”.

7 likes

Dank je wel

9 likes

Je kan ook gewoon bij de zoekbalk “nieuw” intypen :blush:

1 like

Dat probeerde ik steeds maar ik kreeg alleen maar wijn. Laat ik dat nooit kopen :joy:

2 likes

Ijs eten én je rimpels verminderen! Dat is pas efficiënt.

4 likes

Maar niets boven de ministars, al moet ik dat eigenlijk niet eten🤭

11 likes

Huh waarom moet je die niet eten? Ministars :heart: