Oeh laat je het ook weten als je croissant hebt geproefd? Ben heel benieuwd maar kan me er echt niks bij voorstellen .
hmm misschien toch eens aan wagen dan, zie ze wel vaak maar lijken me niet zo lekker door de verpakking haha
Gisteren deze in de colruyt gekocht;
Is nieuw. Ik heb er een beetje van geproefd en ik vind ze wel lekker, duidelijke smaak van ui, bosui en ander kruiden gedoe. Doet me een denken aan Cheetos Ringlings ui en fijne kruiden smaak maar dan iets sterker en verfijnder + natuurlijk een echte chipsstructuur ipv. geplette patatten.
De croissant heb ik geproefd! Het is niet zo’n sterke smaak, maar ik proefde wel degelijk een hint van croissant. Er zat ook vleugje van iets van boter in de smaak ofzo. Is wel lekker!
Ik had van deze Croky lijn ooit de paprika met geroosterde ui en ik ben normaal niet van al te saaie smaken, maar deze waren zoo verslavend. Vond de structuur van de chips en dan die kruiden (ook niet zunig) echt heel lekker. Dus als ik deze volgende keer spot gaat hij sowieso mee.
Ik heb die gister geproefd.
Vond hem niet erg caramellig smaken en op 1 punt zat heel veel zeezout wat niet echt goed verdeeld was.
Hij krijgt een 7/10 want cheesecake is altijd goed. Maar had hem lekkerder verwacht.
Ja ik hou zelf wél van saaie chips en de paprika is echt mij n favoriete paprika, bonus dat er geen lactose inzit (standaard wel bij paprika om een of andere rede)! De peper en zout is ook ok maar niet spectaculair. Laat iets wetens als je ze geprobeerd hebt!
Ja die is echt lekker inderdaad. Veel betere smaak dan gewone paprikachips en de structuur is ook beter!
Ah toch jammer dat het wat tegen valt! Ik hoop nog steeds op een versie met chocolade
Nostalgie!
(Geen idee waar je dit kan kopen)
Ik weet niet of je specifiek naar een supermarkt zoekt maar ik kom ze in veel webshops tegen
Anneke’s Zoetwaren heeft deze.
Oh hiervan gingen die papieren stokjes altijd helemaal ontbinden als je die lolly at
Ik heb zo’n zak meegenomen vandaag toen ik in de Colruyt was haha. Ik mis Ringlings echt, maar die zijn helaas niet vegan. Deze chips doen daar inderdaad aan denken.
oh da’s leuk dat iemand er blij mee is, ik twijfelde om de vergelijking erin te laten omdat het bijna als een biecht voelde :’)
Ja en nu heeft dus elke soort lolly die kartonnen stokjes 🥹 ik snap het waarom hoor voor de milieupolitie hier voor de deur staat maar vind het zo goor dat je dan opeens allemaal stukjes karton in je mond hebt
Ik heb die lolly’s wel vaker bij Hema zien liggen.
Ik noemde het vroeger altijd baby lolly’s ik mocht ook heel lang geen gewone lolly zoals chupa chups (of zo’n wijnbal of zuurstok) maar deze mocht ik dan wel. Ik denk inderdaad een goed instapmodel onder de lolly’s
Frugtslikkepinde
Ik gok de wibra ook wel! En anders de jamin?
En ik vond het kauwen op zo’n plastic stokje ook zoooo heerlijk!