Die kiloprijs ook
Was best goed leuk om te proberen met de vega kaart. Marinade was prima smaak, niet zoet of zurig. Structuur was ook goed. Moet ik er wel bij zeggen dat ik nooit echte spare ribs eet
Ik vond deze ook echt verrassend lekker!
Ik heb het idee dat sommige dingen krokanter worden als je het eerst een paar minuten op je bord legt maar als de smaak niks aan is dan ga ik het ook niet proberen
Ik hoopte dat ze zoals die crispy chili sticks van Valess waren, die vind ik wel echt lekker
Ik heb deze nooit gehad maar ik doe dat soort gepaneerde dingen altijd in de oven of tussen de contactgrill (met bakpapiertje er omheen) en dat werkt altijd heel goed!
In de pan lukt het me ook nooit.
Ze zijn er, met nieuwe verpakkingen. deze week andere chocolade gekocht want bonus maar fijn dat deze erbij zijn gekomen
Ik heb choco cookie en white nougat crisp geprobeerd. Choco cookie echt lekker en duidelijke koekjessmaak. White nougat crisp ook prima maar wel echt heel zoet (die andere ook maar deze nog meer). En snapte niet helemaal of het nu witte of melkchocola moet voorstellen want er staat ook “milk like” maar ook “white” en qua kleur zat het er tussen in.
Iig veel lekkerder allebei dan die hands off vegan melk vind ik!
5x20 gram. Dat is dus ook nog eens zo op.
Precies voor een week ontbijt, ik vind dit wel fijn en overzichtelijk
20 gram is niet veel ontbijt.
Ziet er wel heel lekker uit. Ik vind die ontbijtgranen ook lekker ok los te eten. Maar erg duur.
In België wordt dit al even verkocht, is echt gewoon enkele van die trésorstukjes aan elkaar geplakt, verder niets anders. Heel lekker als je de ontbijtgranen lekker vindt en ook qua ‘portiecontrole’ als snack, maar inderdaad belachelijk duur
Lijkt een beetje op die cracottes met chocolade die er vroeger waren
Dit klinkt echt goor en lekker tegelijk
Edit: even gegoogled en ze zijn idd bijna hetzelfde als die tresor dingen. Ik dacht aan kale cracottes gedoopt in chocolade ofzo, zoals een chocolade rijstwafel
Weet iemand of je zoiets ook in de supermarkt kan kopen voor de Dolce Gusto?
Dus niet chocolademelk, maar koffie met chocoladesmaak?
Oh niet in de supermarkt
Deze site kende ik inderdaad😊 maar was benieuwd of toch iemand zoiets bij de supermarkt (of een fysieke winkel) had gezien
Ohhh een beetje offtopic misschien maar hebben ze ook weer de roze van deze? Die zoek ik al heel lang, vind die zo lekker