Het smaakt prima. De chocoladebol knalt goed uit elkaar en blijft niet op de bodem hangen. Maar ik vind het te duur voor wat het is
Vroeger (echt jaren 90 vroeger) verkochten ze hier ook die Crunchy bars in supermarkten, die mis ik ook echt. Volgens mij kan je ze op t vliegveld nog wel kopen?
En Lila PauzeâŠwas dat eigenlijk de voorloper van Milka ofzo? Die repen waren ook super lekker.
Maar om even on topic te komen, de diepvries van de AH lag vol met allemaal nieuwe merken snacks, van eigen merk hebben ze nu kip bitterballen en cheese hapjes maar er zijn ook 2 hele nieuwe lijnen toegevoegd met allemaal interessante snacks. Wel vreemd want een paar weken geleden vond ik i mijn AH nog die Streetfood snacks maar die zijn ook weer uit het assortiment gehaald terwijl die wel hele goeie recensies krijgen.
Sowieso witte brosđ
De mooiste pauzes zijn lila, Lila Pauzes van Milka
Is dit voor 1 kopje of voor meerdere?
Voor een
Haha shit, ik had het tegenovergestelde gepost in mijn instastories van de week.
Ik vond dit echt niet te vreten. Echt heel weinig kaas, droog en flauw? Het concept vond ik heel veelbelovend, maar heb dan liever gewoon lekkere brioche met brie.
Oh haha ik vond het helemaal niet droog en er zat juist lekker veel kaas in! Weet nou niet of het aan de batch lag of aan het feit dat ik al heel veel wijn op had
Dat laatste maakt vaak wel een hoop goed haha, maar wie weet verschilt het ook wel per balletje. Mân bezoek was er ook geen fan van, maar we zaten wel pas aan de 1e fles. Het brood zelf miste ook zout bij mij. Heb er nog 2 ofzo dus die test ik dan nog even dit weekend.
Geen idee of deze al gepost isâŠ
Maar echt 10/10 would recommend!!
Als je van gember houdt, deze hebben echt die lekker pittige gember smaakâŠ
Volgens mij zelfs vegan, al claimen ze dat verder niet. (Gemiste kans)
Klinkt lekker!
Uit jouw handen?
Neee, ik heb zovaak gember snoepjes en variaties erop gepromoot⊠maar onze marketeers vinden de smaak te niche en/of te heftigâŠ
Dus vind het extra tof dat Jumbo dit wel onder huismerk op de markt heeft gebracht
Is dat gewoon de grote blauwe reep? Ik vind hem momenteel niet anders smaken eigenlijk
Ja die inderdaad! Mân man vond het ook een beetje maar we twijfelden wel of het niet tussen onze oren zat.
Als je stukjes limoenschil lekker vindt, is deze mochi lekker! Anders zou ik het niet kopen. Er zitten stukjes schil door het ijs.
Ik vond deze lime raspberry geen succes⊠vooral zurig limoen ijs met stukjes, en de framboos leek niet helemaal te matchen met deze smaak.
Die coconut heb ik nog niet op.
Via scoupy kan je het proberen voor de helft van de prijs ik ben ze nog steeds niet tegen gekomen in de winkel!
Die met karamel is ook niet lekker (nirt vegan vm). Smaakt idd allemaal hetzelfde en gewoon zoet. Veel te veel van die room en te weinig cakestukjes 5/10