En waar smaakt het naar? Rozenwater?
Ik heb het blikje eerst even in de koelkast staan, ik zal hem vanavond proberen. Cola moet wel koud zijn als ik het drink haha.
Is dit ook en mysterie smaak? Net als fanta laatst had?
En?
Heb deze gisteren geproefd en vind hem heel lekker! Heb net nog twee blikjes gehaald.
Kan alleen niet helemaal plaatsen waar het naar smaakt. Ik proef een beetje een hint van Nizza koekjes denk ik…alleen de smaak is volgens mij niet kokos hahaha.
Oh shit staat nog in de koelkast hahahaha. Trek hem straks wel open. Ik hoop niet dat het kokos is want dat vind ik smerig.
Ik heb deze net gegeten maar ik vind het mwah. Ik had verwacht dat het chocolade met bueno vulling is maar er zit nog een crunchy laagje tussen waardoor elk eitje gewoon proeft als een blokje van een normale Kinder Bueno, maar dan veel duurder. Ik heb 2,80 betaald voor 8 eitjes dan kan je net zo goed twee Kinder Bueno’s eten haha.
Het is natuurlijk wel lekker maar niet voor dat geld.
Deze Vegan chocolade is zoooooo lekker. Hij heeft het nog geen dag overleefd en het proeft naar de witte bonbonbloc praline. Hij smelt echt weg in de mond
Exact mijn gedachten. Voor die prijs kun je beter een pak buenos kopen, wat een karige flutzakjes.
Jaaa! Die met hazelnoot is ook heel erg lekker!
Ik heb die tony cheesecake smaak gekocht maar ik vind hem toch wel vieslekker.
En de uno penotti praline heb ik ook gehaald maar die moet ik nog testen
Weet niet of dit nieuw is maar love it! Het smaakt het zelfde als die van oil en vinegar. Ik heb hem bij de jumbo gekocht.
De kokospasta hiervan is ook lekker!
Aah die hebben ze bij ons helaas niet.
Komende week wannabe Lindt ballen bij Aldi! Ik heb ze in Duitsland al eens gehaald en ze zijn heel lekker!
Deze zijn er al! De blauwe zijn superlekker
Zag deze net in de AH en kreeg instant kwijlende Pavlov zure matten effect. Ze smaken super chemisch en zijn in de verste verte niet zuur (er staat ook zoete matten op, maar ok) maar voor een keertje wel lekker. De kersen is lekkerder dan de banaan.
hahaha sorry maar ik moest hier een beetje om lachen, vooral omdat er ook niet een keer zoet staat maar echt ZOET ZOET ZOET
Maar goed ik heb hier nu wel zin in + echte zure matten
Meh onze aldi wordt 2 maanden verbouwd, dit ziet er uit als iets wat ik wil
Die van ons is net weer open en het is wel echt mooi geworden!