De Paddestoel is echt een heel fijn merk! Ik vind de spinazieburger, kaasburger en champignonburger allemaal heel lekker. Consistentie bleef goed zowel in de airfryer als in de pan.
Even totaal iets randoms, maar ik vraag me af waarom iets wat wordt geproduceerd met aandacht voor de wereld in zwart plastic zit?? Dat wordt namelijk niet gerecycled en moet dus bij het restafval.
Wait, whut? …. (Google)
Ja inderdaad. Wauw wist ik echt niet.
Onze HVC sorteert het er zelf uit staat er.
Ohhh echt, dat zag ik er niet vanaf! “Vies” karton(nat of met vetvlekken) moet trouwens ook bij het restafval, maar ik zie dat ze aan meerdere landen leveren en dat verschilt vast heel erg.
Ik geloof je wel hoor! Het is trouwens niet hetzelfde bakje als op de foto(als je kijkt naar de hoeken), maar ze zullen er vast over nagedacht hebben
Iemand de crosta & mollica tiramisu al geprobeerd? Hij is er nog niet in België maar ik hou zo van hun pizzas én van tiramisu, ben heel benieuwd.
Als je in een Kruidvat komt raad ik je echt aan hier even naar op zoek te gaan
Wat een heerlijkheid als je van zoet houdt. Ik geef hem echt een dikke 9.
Deze is super lekker, alleen jammer dat sinds de tiktok ervan de prijs omhoog is gegaan van 1.99 naar 2,49
Alleen die smaak is duurder!
Smaakt dit als caramac?
Woooow run don’t walk. Lijkt op het eerste oog op de repen die ik in Engeland altijd koop. Als dat zo is, scheelt dat de volgende keer weer bagage.
Een beetje maar niet helemaal. En het is heel dik en caramac dun dus ook een andere ervaring
Ik snap dat soort kleine verpakkingen niet, is het een snack? Waarom maar 8 stuks?
Ik ben de blauwe wezen halen, echt lekker zijn ze!
(En vind Aldi best te doen? Geen achtergrond muziek, weinig mensen, vrij overzichtelijk. Best prikkelarm eigenlijk. Dus dubbel blij)
ja idem met de andere, gewoon een slappe variant op de framboos knettersuiker waar de framboos heerlijk doorsmaakt. En deze nieuwe heeft gigantisch veel taaie velletjes van gedroogde aardbei, echt niet aangenaam om te eten vind ik.
@Troepje ik gil van je pizza
Zag ergens anders ook al dat ze niet te vreten zijn idd, jammer!
Getest en het lijkt qua smaak er wel op, maar Cadburry smaakt beter en voller. Daarnaast is de reep van Kruidvat veel dikker. Note to self dus om toch weer repen uit de UK mee te nemen.
(Ik vind persoonlijk Caramac een ander kaliber dan de caramelreep van Cadburry of Kruidvat. Cadburry en Kruidvat zijn wel te vergelijken.)
Nou die van Cadburry lijkt me al helemaal hemels dan. “Gelukkig” was ik nog niet verpest met die en kan ik genieten van de Kruidvat reep
6/10
Had een lekkere chemische pistache vulling verwacht (zoals goedkoop ijs) maar het was meer zo’n (hazel)noot achtige smaak.
Jaaaa t is een parel sowieso.