Ik vond deze ook heeel lekker en wel vaag ook een beetje cake-smaak hebben @Lovepink, maar misschien beeldde ik me dat in…
Vond deze in de Plus. Smaakt sterk naar salie maar ik heb vooral de associatie met wiet. Niet weg te tikken.
Die grillstrepen op die ui en paprika wekken ook niet zo veel vertrouwen…
Ik weet nu gewoon al dat dit 9 x droog gaat zijn.
Ik! deze week ff langs AH :’)
Wat kost het?
€3,09
Gister geprobeerd!
Moet lang in de oven vond ik, denk wel 30min.
Kaneelbroodjes waren niet zo, beetje rare smaak ofzo, chemisch? Pecan vind ik altijd lekker, deze ook dus, gewoon net als de normale pecanbroodjes die je overal kunt kopen en genoeg van die zachte vulling ook.
Die custard en jam leken me niet zo, maar waren eigenlijk ook gewoon wel lekker. En sowieso niet droog allemaal haha. Dus wel proberen waard!
Ik vind deze heel lekker! Heerlijke knoflook smaak en heeel knapperig. Alleen de parmezaan had wat meer aanwezig mogen zijn.
Maar eet je ze zo of meer als een toastje? En werkte dat dan met dat gat er in?
Het is gewoon een zoutje, en dat gat erin is puur voor de looks.
Beetje zoals ik ook wel eens ben beschreven door iemand, maar dat terzijde.
Kun je zo in je tinderbio zetten
Ik heb ze gewoon zo gegeten! Maar het gat is niet heel groot, dus een dip of beleg erbij zou prima kunnen.
Ik heb gisteren deze lasagne geprobeerd. Hij moet wel 45 minuten in de oven dus het duurt even. Toen ik het bevroren in de oven zette rook ik al wel echt de ragu geur: zoetig van wijn en kruiden. De lasagne zag er mooi uit toen afgebakken was. Smaak was niet té zout en ik zag goede laagjes van lasagnedeeg met vulling ertussen. Af en toe had ik een beetje gek stukje vlees in mijn mond (heb ik ook wel eens als ik iets eet met gehakt uit de supermarkt). Maar verder vond ik het lekker. Het is niet goedkoop: 5,99 voor 400 gram.
Vind dit merk echt mega overpriced en de kwaliteit overschat. Heb meerdere dingen geprobeerd nu en het is nooit vies maar ook echt niet bijzonder.
Ik vind de pizza (waar o.a. snackspert zo razend enthousiast over is) ook niet zo fantastisch eigenlijk. Gewoon een diepvriespizza.
Vind ik ook! Ik dacht echt huh, dit is het?
Oh ik vind die pizza juist echt geweldig! Ik wil geen andere supermarkt pizza meer haha.
Ja ik ook haha, dit is de enige diepvriespizza die ik (tot nu toe) echt lekker vind. Ben wel benieuwd naar de lasagne nu