Nieuwe producten in de supermarkt #4

Haha ja ik vind m ook wel beter dan andere diepvriespizzas

2 likes

welke pizza is dat?

3 likes

Edit: ik lees nu dat het om die pizza met salami gaat, die heb ik niet gegeten maar volgens mij is het hetzelfde idee. Vind dit niet veel afwijken van een Casa di Mama pizza van Dr. Oetker eerlijk gezegd.

5 likes

De stromboli met pittige salami kreeg 5 sterren, de mushroom 4,5 en die met ham 3

1 like

Die met salami vind ik echt veel en veel te zout. De andere soorten zijn wel lekker, maar ik koop net zo lief andere diepvriespizza’s.

Vind ze niet zo halleluja als ze worden aangeprezen.

1 like

Heb deze gekocht n.a.v. dit topic en ben positief verrast! Vind deze echt lekker

4 likes

Ik heb deze gekocht de AH to go! Vind het oprecht een lekkere plantaardige proteïne drankje!! Vaak zit er echt zo een nasmaak aan maar die kon ik hier niet in terug vinden

7 likes

Vind die Crosta Mollica pizza’s ook niet zo boeiend. Deze van de AH daarentegen wel erg lekker.

9 likes

deze net geprobeerd en ik vind ze vrij saai, het zijn harde taaie bolletjes zonder veel smaak met als kern iets suikerachtigs dat heel zuur is (vermoed eigenlijk gewoon bijna puur citroenzuur). Doet me een beetje denken aan een mix van Napoleon’s en van die gekleurde Maoam pinballs. De verpakking is wel hersluitbaar wat ik nooit heb gezien bij red band, maar ook belachelijk groot voor de inhoud.

10 likes

Er liggen vanaf nu ook kikkererwten in de vriezer bij AH. :grin:

12 likes

Oh wat handig, ik hou vaak over in zo’n blik wat dan niet opkomt, maar dan is dit wel ideaal.

4 likes

Nieuwe forumtrend?

Nee haha maar vind hem ook erg lekker. Thanks voor de tip!

13 likes

Ik had deze ook net en vond hem heel lekker! Ik was er bang voor dat hij wrang zou zijn maar dat was gelukkig helemaal niet zo.

8 likes

Ik wilde m ook halen maar ik vond DRIE euro voor zo’n klein bakje iets te gortig :flushed:

2 likes

Oké ik dacht eerst huh why en toen dacht ik, of vet handig? Maar zijn kikkererwten uit de vriezer niet heel zompig

2 likes

Stond de prijs er wel goed bij? Ik heb ‘m gisteren bij Albert Heijn gehaald voor 1,75. Er zijn ook grotere potten voor bijna 3 euro.

5 likes

Dan zal het kaartje wel niet kloppen idd. Gelukkig :laughing:

2 likes

Dit noten nougat broodje van de Lidl is een aanrader! Binnenin zit een grove vulling van hazelnotenpasta. Volgens mij is het een tijdelijk product.

11 likes

Ik vind hem ook echt heel lekker! Ga hem in de aanbieding weer halen.

Ik kook vaak zelf kikkererwten en bewaar ze dan in de vriezer, zijn dan net zo lekker als vers gekookt.

6 likes