Deze is er al heel lang toch, haal die vaak voor mijn vriend. Ze hebben wel veel nieuwe andere dingen. Verwarmbare hummus, champignons en dat soort dingen.
Wel echt jammer dat de cheesecake niet met chocolade is 
Ja vgm is die er ook al lang, maar er is nu ook truffel hummus 
@Eyimfihlo zelf chocolade op doen
Dat is toch anders dan de laag die zij erop maken 
Dit is echt een dom product maar ik wil het
Ik zat er ook bij te kijken, dit is eigenlijk gewoon een omelet kaas spinazie/tomaat. Toch ben ik geïntrigeerd 
Moet nu trouwens ook lachen om het “laagblijver” aspect. 3eu voor twee omelettejes, wat zijn luie mensen toch een goudmijn
Maar voorgemaakte omeletjes zijn wel echt lekker. Zelfs vanuit een regenereerkar is dat te eten 
Nu ben ik al helemaal overtuigd om 3eu uit te geven aan eieren
Zal je net zien dat mijn plus ze niet heeft :’(
Gvd deze cheesecake is nu ook niet vegetarisch meer dus nu kan ik er niet eens met een kalm hart van genieten
m’n vriend eet het niet en wil het niet weggooien 
Dit bestaat al even maar ik heb het net uitgeprobeerd.
Ik had de indian korma, was €2,30 zoiets. Ik vond het lekker! Er zaten linzen en kikkererwten in.
Het is zo’n pakje noodles die al zijn voorgekookt en een best grote sachet met de kruidenpasta.
denk dat als je er wat groenten bij doet je een volwaardige maaltijd hebt. Het lijkt best weinig in het doosje maar ja tis ook een snack. Ik geef het een 7,8, zou het misschien wel opnieuw kopen.
Niet 
Ik heb de teriyaki vandaag toevallig meegenomen, ben benieuwd!
Ik ook! Laat je weten hoe ie was?
er zit gelatine in gvd
Wel oke. Niet bijzonder en het mag van mij een stuk sterker van smaak. Vond de portie best klein gezien de prijs. Zou het een 6,5 geven denk ik. Leuk vanwege het doosje maar verder meh
Meen je dit? Spijt dat ik het gekocht heb dan