Nieuwe producten in de supermarkt #4

Ja inderdaad, meer een blondie! :grimacing:

2 likes

Dat dacht ik ook, ziet eruit als een soort droge koffietafel cake

3 likes

Vandaag deze als lunch gegeten.
Vond hem echt lekker, goede balans tussen kaas en spinazie. Wel wat zout, maar dat vind ik al snel.
Zou hem wel vaker kopen, maar niet zonder bonus. Dan vind ik hem echt te duur, is maar een relatief klein ding ook. Vult ook niet mega goed.

Vond deze trouwens niet zoet, aangezien @Schaakmat de pulled pork zoet vond.

12 likes

Weet iemand waar in de Jumbo dat kaneelplukbrood ligt dat hier pas voorbij kwam? Ik zag het niet bij vers brood, dingen in de koeling (danerole enzo), lag ook niet bij de cake/taart achtige dingen en niet bij de Chinois.

Ik denk dat het antwoord is dat mijn Jumbo het niet heeft maar de vakkenvuller die ik aansprak bij de zuivel had er nooit van gehoord en wist t niet zeker.

3 likes

Ja! Ik had gisteren dezelfde struggle. Bij mij stond het op een aparte tafel, wel bij de brood afdeling. Daar lag ook gevuld speculaas etc op.

2 likes

Ik kan je vertellen dat deze dingen ook echt niet verkochten, zelfs niet met 25 cent stickers :joy:

5 likes

Snackspert heeft hiervan de mango versie gehad en die vond hij intens smerig, dus denk dat dit niet heel anders zal zijn :rofl:

3 likes

Ik had net de runderstoof pie van de appie en ik vond 'm echt superlekker! De vulling was lekker zoet en een goede mix van groenten en vlees. En er zaten zegmaar niet van die grote brokken vlees in, vond ik fijn. Als m’n vriend pie maakt snijdt ie het vlees (en ook de groenten eigenlijk) in best grove stukken dus dit vind ik eigenlijk beter :joy:

Ook eindelijk bij de jumbo geweest, dat kaneelbrood hadden ze bij mij niet maar de koffie chocoladeletter wel dus dat wordt m’n toetje straks denk ik :relaxed:

7 likes

Bij mijn Jumbo bleek het ergens onderin bij het afbakbrood te liggen! Ik kwam het bij toeval tegen eigenlijk (had ook al overal gekeken).

1 like

Heel veel nieuwe thee producten bij de appie, waaronder dit. Het lijkt mij echt niet lekker

2 likes

Door jouw post ging ik even kijken wat er nieuw was en of mijn favo AH thee nog wel te koop was dan… maar die is nu dus eruit :cry: :cry: Ook niks nieuws wat er dan nog een beetje op lijkt dus ik hoop dat ik nog een voorraad aan kan leggen via AH’s hier in de buurt. Oh wat baal ik hiervan zeg

Oh no! Wat was je favoriete thee? Wellicht zijn er andere merken met vergelijkbare?

@Schaakmat Hmmm lavendel vind ik soms wel lekker, mits het niet te veel is anders wordt het zo zepig. Misschien ga ik deze wel checken.

1 like

Deze lag toevallig vorige week op m’n werk! Ik vond hem wel heel lekker

De groene thee met appel en kiwi! Had daarvoor altijd graag de Pickwick Double Green met appel en citroengras en deze kwam daar echt heel dicht bij in de buurt. Vergelijkbare thee heb ik helaas nog niet gevonden, dus hopelijk komt dat weer in de toekomst.

2 likes

Hè wat balen zeg. Ik ben niet echt een groene thee-drinker dus weet helaas geen vergelijkbare. Hopelijk vind je gauw iets wat er op lijkt!

2 likes

Misschien is dit wat, ze hebben een winkel in Haarlem

Lavendel is voor mij echt verpest voor in thee oid omdat ik het associeer met luchtverfrisser voor op de wc en de vuilniszakken met lavendelgeur die ik gebruik

10 likes

Oh dat klinkt heel erg lekker, die ga ik opslaan. Dankjewel!

1 like

Als je ooit in Haarlem bent, zou ik zeker aanraden om een keer naar deze winkel te gaan. Van plafond tot de grond staat vol met kruiden, specerijen en thee. En anders gewoon webshoppen

3 likes

Ik zoek nog altijd een goeie dupe van de herfstthee bio van Teabar. Als mensen een vergelijkbare weten; hit me up.