Nieuwe producten in de supermarkt #4

Als je ooit in Haarlem bent, zou ik zeker aanraden om een keer naar deze winkel te gaan. Van plafond tot de grond staat vol met kruiden, specerijen en thee. En anders gewoon webshoppen

3 likes

Ik zoek nog altijd een goeie dupe van de herfstthee bio van Teabar. Als mensen een vergelijkbare weten; hit me up.

Wat zat daar ongeveer in? Ik wil wel meedenken!

3 likes

WAT, is de appel/kiwi eruit?! Neeeee :sob: :sob: :sob:

1 like

Superlief! :orange_heart:

Dit is mijn laatste restje; officieel over datum maar het is nog altijd lekker.

2 likes

Blijkbaar ga ik hier flink deze winkel spammen

1 like

Klinkt ook goed maar ik mis de kaneel en sinaasappel. Het fijne (voor mij) aan de herfstthee bio was dat de nadruk op de kaneel, gember en sinaasappel lag, en minder op de specerijen.

1 like

Heb er nog eentje bijgezet

3 likes

Het is gewoon een super winkel. Dus snap wel dat je het deelt!

Ik heb er zelf aantal groene thee van en ik vind ze heerlijk.

1 like

Oioioi! Dit klinkt heeel lekker :slight_smile: Je ziet (een benadering van) deze combinatie van ingrediënten vaker met rooibos dan met zwarte thee, lastig!

Ik denk dat deze misschien een beetje in de buurt komt, al zal-ie misschien iets minder fruitig zijn: Pittige sinaasappel | Losse zwarte thee | Van Bruggen Thee.

3 likes

Ja klopt, en rooibos vind ik (na een overdosis op werk, bij schoonfamilie Ăšn de naaijuf) niet meer lekker. :rofl: Die jij noemt klinkt lekker, die ga ik checken!
@Schaakmat Die jij er bij hebt gezet klinkt ook geweldig, dank je wel! Die gaat ook op de lijst.

2 likes

Haha ja, ik hoor vaak dat mensen rooibos niet zo vinden maar I love it, vooral al die kruidige smaken. Ik drink bijna geen zwarte thee juist, alleen af en toe Earl Grey.

Ik hoop dat die pittige sinaasappel lekker is! Ik heb nog een oude kortingscode van Van Bruggen, “tevree met thee”, geen idee of die het nog doet maar doe er je voordeel mee :blush:

3 likes

Misschien is dit ook nog wat: Adventsthee | Troost en Leut

2 likes

Ik had dit vorige week ook ontdekt en het schap was toen al leeg :sob: heb al 2 verse groene thee van Simon Levelt geprobeerd maar komt niet in de buurt helaas.

Ohhhh nog eentje voor op het lijstje, dank!

1 like

Deze is misschien nog een optie? Zwarte thee met specerijen en sinaasappel

2 likes

Ik zie hem wel nog staan

Ik moet straks nog even naar ah, als je wil kan ik voor je inslaan en het naar je opsturen? (Als ‘mijn’ ah ze wel nog heeft) Misschien staat hier nog een voorraad en kun je er nog eventjes mee vooruit

1 like

Denk dat ik dit misschien wat laat lees, maar als je zou willen kijken heel graag!

Nieuw bij AH:

20 likes

Ik heb hier nog een bijna vol doosje staan
weet niet of je in de buurt woont😅 of via de brievenbus