Nieuwe producten in de supermarkt #4

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Dit wilde ik ook zeggen🙈

1 like

Ik stuur je even een DM! :smiley:

1 like

4 likes

Dit is zo ontzettend lekker :drooling_face: :smiling_face_with_three_hearts:

Edit: zie net dat dit met een laagje chocolade is, ik heb alleen de mouse gehad.

4 likes

Ik wilde ook die mouse halen maar zie nu pas dat ik iets heel anders mee heb :joy: gewoon bakjes chocoladevla vgm

Komt ook wel op maar had juist zin zo’n mouse toetje

2 likes

Ondertussen beide gegeten en ik vind ze best wel lekker als ik eerlijk ben. Groot genoeg om ook genoeg te hebben en er niets naast te hoeven eten. Mijn voorkeur gaat wel uit naar de runderstoof.

2 likes

Vegan KitKat :heart_eyes:

3 likes

Wow die 90 kcal toetjes lijken me heel handig om in de koelkast te hebben als tussendoortje

2 likes

Die met chocolade is ook best lekker! Vind de nasmaak een beetje chemisch maar ik nam 'm ook vaak als tussendoortje. Is ook echt geen nieuw product, hoogstens een nieuwe verpakking. Ze stonden altijd bij de houdbare melk!

2 likes

Even gekeken naar de ingrediënten. Er zitten cranberries en rozijnen in :nauseated_face:

1 like

Oh lol daar kom ik echt noooit. Toch maar eens kijken dan!

Ik ben benieuwd of het gewoon vla is of een luxer toetje🙈 in ieder geval fijn even geen soja

Die jij bedoelt waren volgens mij met soja…deze niet…

1 like

Ik had geluk en had het laatste exemplaar net in de supermarkt. De mousse is heel lekker en niet te zwaar! Het laagje op de bodem vond ik niet zo’n meerwaarde.

4 likes

image

Ik zag deze voorbij komen, daar ben ik heel benieuwd naar!

9 likes

Wateetjedanwel heeft een review zag ik op instagram :blush:

3 likes

Ah! Klopt, dat was soja. Fijn dat er nu ook een sojavrije variant is!

1 like

Deze producten zijn van de site gehaald :pensive:

Strawberry cheesecake donut van de AH.

De strawberry en de cheesecake zijn beide ver te zoeken. Binnenin zit een soort crème maar deze heeft niet veel smaak. De rode stukjes bovenop moeten de aardbei voorstellen maar proef ik ook bijna niet.

Lekkere donut maar koop het niet voor de strawberry cheesecake smaak.

6 likes