Ik wilde deze gister eten maar ze hadden ze niet, dus had ik deze gekocht:
Koop. Dit. Niet.

Deze zijn trouwens echt 10/10
Ik at ze op een wrap met groenten en saus

Ik wilde deze gister eten maar ze hadden ze niet, dus had ik deze gekocht:
Deze zijn trouwens echt 10/10
Ik vond die eerste juist wel lekker maar je moet ze wel veel langer in de oven/airfryer doen. Dan smaken ze een beetje alsof ze met kaas gevuld zijn
ja de binnenkant had inderdaad een kaasstructuur terwijl er geen kaas in zit. Maar vielen ze bij jou niet uit elkaar? Ik vond ze iig smaakloos
Die kipdingen wil ik!!
Bij mij vielen ze ook uit elkaar inderdaad, ik bakte ze in de pan maar op een gegeven moment storten ze gewoon in
Ik heb de runder pie gisteren gegeten en vond hem ook lekker!
Ik vind die vega dingen van Iglo nagenoeg allemaal tegenvallen. Sompige zooi.
Oh nu ik hier toch ben: Heb de frikandelburger van Vivera geproefd, het was wel ok. Je denkt als ze liggen te bakken (ik in de AF) dat het een soort vochtige, plakkerige lappen worden, en uiteindelijk blijken ze best droog te zijn. Qua smaak te nootmuskaatachtig…ik had er een plakje cheddar op gedaan en verder ketchup en in die combi was het prima te doen maar ik zou t niet nog eens kopen.
Was heel enthousiast hier over, alleen de smaak is niet helemaal appeltaart achtig. Zit een vrij scherpe nasmaak aan.
Oh jak deze vond ik ook echt goor! Wel benieuwd naar de onderste
Nou echt hoor wat een deceptie dit
Geef me cheesecake donuts!!
Nee als je ze op hoge temperatuur en wat langer in de airfryer doet en goed keert, dan is er bij mij niks aan de hand en vind de smaak wel lekker de falafel hiervan en de balletjes vond ik echt niet lekker
Die andere hiervan, koffie en koekjes oid, is ook lekker maar wel erg zoet vond ik
Nou de pompoen cheesecake is ook niet vega Echt teleurgesteld in lidl. Niet teleurgesteld in de groenten aanbiedingen dus ik heb om het leed maar te verzachten 4 echte pompoenen meegenomen
Maak je je eigen pompoencheesecake, die veel lekkerder is
is werk en moeite
Oeeeeee…
Ik heb deze gisteren gekocht! Ze zijn wel echt een andere beetje gekke structuur en kleur, maar prima te eten vind ik. Wel echt relatief heel veel eiwit toegevoegd dus dat is top