Nieuwe producten in de supermarkt #4

Geef

2 likes

Vanaf maandag bij de AH:

8 likes

Dit lijkt me echt heel chill!

3 likes

Haha ik stel me zo voor dat er ipv kaaspoeder whey op zit :face_vomiting:

1 like

5 likes

Wauw het vegan chocolade aanbod wordt echt zoveel beter! (melk)Chocolade is één van de grootste redenen dat ik niet volledig vegan eet… Dus als iemand deze proeft let me know!

4 likes

Ben alleen bang dat dit heel duur is :see_no_evil:

2 likes

Dat is waar, hopelijk wordt dat de volgende fase na het aanbod verbreden; de prijzen verlagen

Hun repen zijn qua prijs gelukkig best prima, maar een pak vegan melkchocolade koekjes kopen oid voor 79 cent zit er niet in😅

Ik moet ook niet zeuren, fijn dat het er is!:hugs:

1 like

Ik vind dat we daar best over mogen zeuren hoor.
Het is stom dat de betere keuze (en dan niet voor jezelf, voor de wereld) zoveel duurder is en dat er geen goedkopere opties zijn.
Het is eigenlijk van de gekken dat we zo blij moeten zijn dat er überhaupt een optie is (al ben ik er ook blij mee hoor).

4 likes

Dat is ook weer zo, maar ik snap dat beter ook meer geld kost…
En ik ben zelf ook niet vegan hoor, maar probeer wel steeds meer te kijken of het ook anders kan

1 like

12 likes

Interessant :face_with_monocle:

2 likes

Maar hoe was het

4 likes

Nog niet geproeft! Zal mijn oordeel vanavond komen delen

6 likes

Die heb ik ook gekocht bij Jumbo tijdje terug, vind ze best lekker. Proeft ook wel naar popcorn. Niet heel zoutig.

2 likes

Ik moet nog steeds bijkomen van de cookiedough deceptie van KitKat, dat is echt de smerigste candybar ooit.

8 likes

Je proeft inderdaad wel echt popcorn, maar ik vind hem toch ook een beetje zoutig. De caramel had van mij niet gehoeven. Zeker niet zo vies als de cookie dough, maar ik vind de normale toch lekkerder.

Conclusie: best oké, maar zal het niet snel opnieuw kopen 6,5/10

4 likes

Eens, ik was bij de eerste best enthousiast. Maar het is best een overheersende smaak, niet dat je gelijk nog een pak koopt.

1 like

Door deze tip heb ik al 3 zakken gehaald en opgegeten in 3 dagen tijd :drooling_face: :sleepy:. Zooooo lekker.

1 like