Nieuwe producten in de supermarkt #4

Waar haal je deze?

Wil ik dat eigenlijk wel weten…? :face_with_monocle:

Alle vegetarische dingen van Iglo vind ik niet te eten maar nog altijd iets beter dan de smerige unox vegetarische rookworst. Als de vegetarische kipknots bij de lokale snackbar ook van Mora is dan moet ik deze ook zeker proberen want die was prima.

2 likes

Wel wederom, sorry, duur

5 likes

Ik heb ze bij de Apple gehaald! vond ze wel duur, 3.70

1 like

Nog geen 4 gram eiwit per portie… Dat is toch verwaarloosbaar? :sweat_smile: Ik vind dit soort dingen echt onzin. Zelf eet ik alleen van die “protein” dingen als er 20g per portie inzit. Dan heeft het nog echt een functie haha.

10 likes

Sorry not so sorry haha, lekker he!

1 like

My God deze dingen zijn echt verslavend lekker. Bij de eerste dacht ik nog ‘mwah, smaakt gewoon alsof je Nutella smeert op een petit Beurer, dus lekker maar niet bijzoner’. Ondertussen is de zak bijna leeg.

1 like

15 likes

Bij de AH:

11 likes

Heb deze eens meebesteld, ben benieuwd! Hoop dat het niet te ‘melig’ smaakt.

1 like

14 likes

9 likes

Die ligt hier al even in de Delhaize, het smaakt niet slecht voor een vegan kaas!

2 likes

Dit klinkt zo goed.

2 likes

Weeral iets wat niet echt toegevoegde waarde heeft… erg duur ook!

12 likes

Vond die onderste erg lekker! Vooral de romige nasmaak. Zijn echt mini maar omdat ze zo machtig zijn wel genoeg, of eet je er 2 :rofl:

3 likes

Ik wil dat deze check een echt ding wordt. Ik denk dat ik 't uitprint op een sticker vel en bij me thuis overal opplak. Wat een top idee

4 likes

Niet nieuw maar weet iemand of deze lekker zijn?

3 likes

Jaaa!

2 likes

Of pak gewoon een flespompoen en een zak wortelen en kook ze in een pan met een bouillon blokje erbij :exploding_head:

6 likes