Nieuwe producten in de supermarkt #4

Dit is de ultieme self care

Dit komt voor mij echt op het juiste moment :sob::joy: pakje vissticks erbij. Hoppa

18 likes

Ik vind het zo irritant dat hier dan weer ansjovis inzit… WHY :unamused: het is hummus! Dat hoort gewoon vega(n) te zijn :sob:

2 likes

Ik zocht net nog een depression meal na een onwijze rotdag en grijp dan vaak naar die bakken maaltijdsalade van de appie.

1 like

Maar flespompoen moet je snijden en dat is wel kut. Op een doordeweekse dag heb ik daar geen zin en tijd voor, maar dan koop ik wel diepvriespompoen of van die voorgesneden. Niet zo’n zak waar iemand al heeft bepaald hoeveel ik van wat wil.

5 likes

@inezweski @JeMoeder mijn favoriete snelle maaltijd voor een kutdag is een pot witte bonen in tomatensaus, opgewarmd in de magnetron. Minimal effort, lekker goedkoop en relatief goed vullend :thumbsup:

2 likes

Oh shit!! Helemaal niet gezien :unamused: dan moet ik hem maar annuleren, ben er vanuit gegaan dat het vega was, idd stom!

1 like

(name subject to change)

7.9 geef ik ‘m.

(Was dit :arrow_down:)
afbeelding

5 likes

Ik heb deze net op en vind ‘m lekker. Ik vind de mousse met het onderste laagje juist wel lekker want maakt ‘m extra chocoladig (ja sorry is geen woord). Wel klein.

4 likes

Heel raar ja, en goed dat je dat zegt. Dat is echt een product waarvan ik de ingrediënten lijst sowieso niet zou controleren.

1 like

Ow man ik had gister ook zoiets! Ik mocht een groente fruit sapje, en toen ik het op had zag ik dit :

Serieus wat is dit, moet ik voortaan verse sapjes gaan checken op hun ingrediënten??

5 likes

Waar komt dit sapje vandaan? Ik weet niet beter als dat de leverancier van de sapjes van de AH dit niet verwerkt

Van de ah to go!

1 like

Wauw, bijzonder

nou ja er staat wel echt heel duidelijk op de voorkant: “Met collageen” haha

Ik vind het ook een irritant ingredient om toe te voegen, je lichaam doet niks met exogeen collageen. Echt een irritante hype weer.

29 likes

Yep en ze zijn er blijkbaar trots op, aangezien het ook op de voorkant vermeld staat

Ja haha op de één of andere manier had mijn brein dat genegeerd. Maar vanaf nu niet meer denk ik!

2 likes

M :heart: ment voor jezelf
Lekkere huid en b :bone: tten van een k :cow2: e drinken

13 likes

Ik ging weer eens naar een AH (kom er echt zelden) en kwam thuis met allemaal nieuwe dingen. Erg benieuwd naar alles.

13 likes