Grappig die Maltesers! Volgens mij heb ik die eerder gehad, uit Engeland paar jaar terug. Daar heten ze Maltesers Buttons, tenzij dit weer wat anders is.
Het komt mij ook vaag bekend voor hoor haha maar voor de supermarkt hier is het nieuw volgens mij. :o
Nee is wel echt nieuw hier hoor! Ik kon me herinneren dat ik ze wel lekker vond. Heb er toen ook nog chocolate chip cookies mee gebakken.
Ik ben nu zo’n brownie aan het eten maar ik vind het niet zo boeiend, heb idee dat ik vooral een vanille cakeje aan het eten ben. Ik geef het een 4, het is niet vies maar kan ook gewoon een pak vanille cupcakes halen.
thanks, ik overwoog die te kopen maar dan ga ik het niet doen
Ik wil graag een negatieve review achterlaten van dit product. Ten eerste is het pittig terwijl dat niet op de verpakking staat. Ten tweede heeft het eigenlijkHelemaal geen smaak. Ik heb het weggegooid en heb in plaats daarvan boterhammen gemaakt en dat doe ik niet vaak. 0 van 5 sterren
Positief of negatief ik waardeer je schrijfstijl wel
De smaakpapillen branden van je tong, dus
Ook ik heb de Bonne maman chocomousse geprobeerd. 8/10. Prima formaat voor een toetje en écht goeie intense chocolade smaak.
En dit is tegelijk een hint voor de Masked singer?
Hahahaha ik snap helemaal niks van deze maaltijd/reclame combo
Wat is hier aan de hand
Ha ha ik heb maar één hand ter beschikking en dat vind ik irritant typen. Daarom gebruik ik dictafoon maar dan moet je wel heel goed nadenken over wat je wil zeggen. Daarom zijn mijn berichten misschien een beetje raar
Ik heb deze ook op en de pan is inderdaad niet leeg gegaan. Wel prima, maar gewoon in het algemeen niet zo boeiend. Heb de appel er wel doorheen gepureerd ipv zo raar die blokjes er overheen strooien.
6/10 zou hem niet snel nog eens kopen
Is dat niet dat je moet raden wie er in zo’n pak zit? Misschien is het Adam Curry
Ik heb pas het goulashsoep pakket gemaakt en dat was ook echt niet lekker
Ik ben er ook fan van hoor! Wij hebben regelmatig de pompoen/wortel variant. Minimale effort, maar toch verse groente ipv een zakje unox soep oid.
Ik snap de kritiek op deze verspakketten niet helemaal hoor, krijg je letterlijk alles voorgeschoteld om een vers gerecht te maken en dan lukt het nog niet om er wat van te maken, ja zoek gewoon een recept op zodat je weet hoe je eten te kruiden en wat je WEL nodig hebt.
En koop die pakketten gewoon niet.
#Snob.
Eigenlijk meende ik het🙈
Je koopt toch juist zo’n pakket om makkelijk een lekker gerecht te hebben. Niet om zelf nog recepten op te zoeken en extra dingen te moeten toevoegen/weglaten.
Het is niet dat ik ze laat mislukken ofzo hoor
Hij was gewoon niet lekker.