Lijken haast wel madeleines?
Ohh nee… die bovenste leek me wel wat!
Vanaf april 2022 in Duitsland, hopelijk ook in NL! De vorige limited edition was ook in NL dus ik heb goede hoop. 
Lijkt net make-up remover. Als je het gekocht hebt, geef je dan een update?
Ik durfde het nog niet aan hahaha, dus heb het laten staan! maar als ik het aandurf plaats ik een review.
Weinig inspirerende tips maar ik ga altijd lopen of random iemand bellen🙈
Voor alle zwarte zielen:
Ik proef vooral ananas en zure appel. Als je gember wilt proeven kan je hem beter skippen, want weinig pittigs aan. Er blijft vaag iets van ‘ik heb koffie gedronken’ in je mond hangen, maar niet sterk aanwezig.
Gewoon wel lekker. Hij krijgt punten aftrek voor gebrek aan pittigheid, dat was een teleurstelling op de depressie-schaal.

/5
Dank voor het verlossende antwoord 
Helemaal in stijl met zwart tshirt en donkere muur. Grappig dat je vooral ananas en zure appel proeft!
Ik heb daar dankzij mijn kind een te hoge tolerantie voor ondertussen geloof ik :’)
Krijgen vegans ook een keer wat normaals te eten of wat
Nee, jullie moeten je volproppen met chocolade en erwtenmelk. Alleen als je echt wanhopig bent, krijg je een paprika
Was dit in reactie op de chocolade?
Wat is dit!!! Naast bloemkool hebben we nu ook fucking brocoli in een jasje!!! Hoe komen mensen hierop. Dit zijn vast geen vegans. Vegans denken niet “goh ja weetje wat ik ECHT mis in mijn vegan leven? Brocoli met wat paneermeel”. Waarom doen ze dit. Waarom zijn ze zo. Waar zijn onze FUCKING VEGAN KAASKROKETTEN IN PLAATS VAN GROENTEN MET EEN TATTA JASJE

Als vegan product snap ik dat je dit zo voelt, ik vind het zelf wel lekker en makkelijk😅
Die kant en klare friet daarentegen verbaas ik me meer over, wat is hier meer kant en klaar aan dan gewone diepvries patat?
Ik dacht, wat zijn Crun Chies nou weer… ok. Crunchies.
Ja precies, behalve dat zulke ‘verse’ friet nooit echt krokant wordt.