Nieuwe producten in de supermarkt #4

Nu we het toch over ‘bijzondere’ sapjes hebben. Hoezo doe je matcha thee in een slaapdrankje?

9 likes

deze kleur :scream:

Hahaha dit drankje klinkt als ruziemakende Gerda’s op FB, die zich na een domme opmerking hebben vastgeluld en dan aan het eind zeggen ‘ik ga niet meer reageren, fijne avond x’.

26 likes

Je weet heus wat je gedaan hebt.

Ook zo’n typisch Gerda opmerking

Edit:
Maar die drankjes pittig moment en fijne avond, het klinkt sowieso als het dagritme van een Gerda

1 like

Een advocaat die in paniek is. Zie je ook niet vaak

Super, dank je wel!

3 likes

Heb net deze ‘M&M’s’ van Hands Off gehaald en ik geeft ze een 8.

Ze zijn niet te vergelijken met de echte M&M’s, maar ze smaken precies als de huismerk variant van de AH. Vind ze erg lekker en ze zijn ook niet te zoet.

En de vegan Boursin net ff op een cracker geproefd en die krijgt een 9. Proef geen verschil met het origineel.

17 likes

Ik heb dit net op en als jij gek bent op chocolade zou ik dit aanraden. Het is niet te zoet en de cake is mals. Nadeel is wel dat het klein is, kleiner dan mijn handpalm. Maar dit is voortaan ‘Ik voel mij bagger en heb zin in zoet, want ik ben heel zielig’-snack

5 likes

8 likes

Lijken haast wel madeleines?

1 like

Ohh nee… die bovenste leek me wel wat!

1 like

Vanaf april 2022 in Duitsland, hopelijk ook in NL! De vorige limited edition was ook in NL dus ik heb goede hoop. :crossed_fingers:

14 likes

:eyes::eyes::eyes::eyes:

13 likes

Lijkt net make-up remover. Als je het gekocht hebt, geef je dan een update?

3 likes

Ik durfde het nog niet aan hahaha, dus heb het laten staan! maar als ik het aandurf plaats ik een review.

3 likes

Weinig inspirerende tips maar ik ga altijd lopen of random iemand bellen🙈

Voor alle zwarte zielen:
Ik proef vooral ananas en zure appel. Als je gember wilt proeven kan je hem beter skippen, want weinig pittigs aan. Er blijft vaag iets van ‘ik heb koffie gedronken’ in je mond hangen, maar niet sterk aanwezig.

Gewoon wel lekker. Hij krijgt punten aftrek voor gebrek aan pittigheid, dat was een teleurstelling op de depressie-schaal.

:black_heart::black_heart::black_heart::black_heart: /5

50 likes

Dank voor het verlossende antwoord :pray:

Helemaal in stijl met zwart tshirt en donkere muur. Grappig dat je vooral ananas en zure appel proeft!

3 likes

Ik heb daar dankzij mijn kind een te hoge tolerantie voor ondertussen geloof ik :’)

1 like