Deze nieuwe vegan repen gespot bij de AH:
Krijgen vegans ook een keer wat normaals te eten of wat
Nee, jullie moeten je volproppen met chocolade en erwtenmelk. Alleen als je echt wanhopig bent, krijg je een paprika
Was dit in reactie op de chocolade?
Wat is dit!!! Naast bloemkool hebben we nu ook fucking brocoli in een jasje!!! Hoe komen mensen hierop. Dit zijn vast geen vegans. Vegans denken niet “goh ja weetje wat ik ECHT mis in mijn vegan leven? Brocoli met wat paneermeel”. Waarom doen ze dit. Waarom zijn ze zo. Waar zijn onze FUCKING VEGAN KAASKROKETTEN IN PLAATS VAN GROENTEN MET EEN TATTA JASJE
Als vegan product snap ik dat je dit zo voelt, ik vind het zelf wel lekker en makkelijk😅
Die kant en klare friet daarentegen verbaas ik me meer over, wat is hier meer kant en klaar aan dan gewone diepvries patat?
Ik dacht, wat zijn Crun Chies nou weer… ok. Crunchies.
Ja precies, behalve dat zulke ‘verse’ friet nooit echt krokant wordt.
deze zijn voor in de airfryer en de normale verse friet uit de koeling doet het niet zo goed in de airfryer
Dit is ook diepvriespatat😅 dus zie dan het verschil niet met andere airfryer patat
Haha sorry, gepaneerde groentes die gepresenteerd worden als ~ lekkere snack ~ triggeren me blijkbaar
Ik zie het meer als lekker bijgerecht🙈 en dan fijn dat ik niet zelf onder paneermeel hoef te smeren (want dat kan ik dan weer wel heel goed)
Ik heb deze vandaag geproefd! Had het meer vieslekker verwacht maar ik vind het echt lekker. Hou sowieso wel van aardappelpuree. Het is niet zo heel romig en mist een beetje zout. Als depressie maaltijd sowieso 5/5. 3 minuten in de magnetron en je bent klaar.
Niet geproefd en nog niet in de winkel gezien want ik kom nooit in het chocolade pad, maar voor iedereen die de OG zo miste
Oh mijn god lezen ze hier mee ofzo. Ben nu op vakantie maar ga dit zeker halen als ik thuis ben.
maar tempura is iets anders, dat is beslag en geen paneer
Nee vind ik niet!
Wat een armoe
@Kurisu Bij mijn AH waren ze er al! Lagen ook pindarotsjes in zo’n ronde bak en nog paar chocolade dingen, allemaal nieuw.