Pffff
Wat een goedkope marketingstunt. Ik wil het
Volgens mij is dit ook nieuw, ik had het in ieder geval nog niet eerder gezien.
Heb de maltesers ook gespot (en meegenomen). Als mijn kinderen willen slapen, ga ik vanavond wat proeven en volgt mijn review.
Maar ik wil de witte🥺
Zijn denk ik mini versies van die milka/oreo bars. Misselijkmakend zoet vind ik persoonlijk, maar 1 zo’n mini’tje is dan net lekker.
Het spijt me voor de teleurstelling. Misschien dat ah er nog eens mee komt
Is heel lekker! AH heeft dat ook eens gehad.
Ik gier, wat fantastisch dit
@Hejira Smaakt inderdaad hetzelfde als de bars, maar deze hebben precies het goede formaat om er niet misselijk van te worden haha. De witte was iets minder overheersend zoet en daarin proef je iets beter de oreo. Die vond ik daardoor lekkerder, terwijl ik dit meestal niet heb met witte chocolade.
De melkchocolade krijgt een 7/10, de witte een 7,5/10
Oh ik vond deze zo goor proefde geen spinazie. Maar wel iets anders, beetje zoetig?
Ik kwam net in dit topic kijken om te zien of ze al vermeld/getest waren Ik ga ze van de week ook eens halen om te proberen!
Ik vind m wel lekker, tikje zuur wel. Op zich wel speculaas-ig maar ik ben zoete flavour drops gewend
Niet meer zo nieuw, maar toch. Was hier heel benieuwd naar maar het valt een beetje tegen. Chocolade- en pinda ijs zijn beiden lafjes en hele milde smaak. Wel mini m&ms erin dat is wel leuk.
4/10