Nieuwe producten in de supermarkt #4

Dat is toch hetzelfde als Norit (antidiarreepillen)? Ik hoef het ook niet voor de lol maar je zal er niet dood aan gaan.

2 likes

Ja! Ik hou heel erg van gembershots, kan me niet sterk genoeg zijn maar dit was echt heftig en echt niet lekker

1 like

Ik dacht dat het ook problemen kan opleveren met medicijnen? Omdat het de werkende stoffen in medicijnen opneemt ofzo. Kan iemand die hier verstand van heeft daar iets over zeggen?

Edit: actieve kool | Apotheek.nl

De pil wordt er onbetrouwbaar door. De AH wil via dat drankje meer luiers verkopen.

6 likes

Ik had deze vorige week gekocht maar vond het echt niet lekker zelfs. Zou hem een 2 van de 10 geven. Die 2 punten voor die mini m&ms hahah

2 likes

Ja ik verander mijn cijfer naar een 4. 2 uur later proefde ik nog steeds die laffe smaak en ik had niet eens een kwart op. Jammer!

2 likes

Als er in je lijstje geen kopje komt te staan met ā€˜niet in het assortiment’, dan kun je er vanuit gaan dat jouw AH het product heeft

1 like

3 likes

Dit ziet er echt uit als knakworsten in een pot

75 likes

ja ik dacht knakworsten met aardbeiensaus ofzo???
werd echt even een beetje gek

17 likes

Ooooh is dit eindelijk in Nederland! Yes! Wel heel duur haha maar in Amerika is het ook niet goedkoop. Dit is echt top om je oreo’s in te dippen :heart_eyes:.

1 like

Precies wat ik dacht

1 like

Huuueehhhhhggh druivenspul, dat smaakt vast naar rozijnen. Brr

2 likes

Rozijnen en pindakaas vind ik nog niet zo gek, maar ik zou nu toch blijven voelen dat ik knakworst met pindakaas op mn brood smeer🤢

1 like

Misschien ziet die potjes in het echt wat minder ā€˜knakworsterig’ uit

Of pindakaas vermengt met knakworst vocht. :smirk:

6 likes

Is dit gewoon een ā€˜blok’ chocolade, of zit er ijs in, of wat moet ik me hier bij voorstellen? :innocent: Ik snap het niet zo goed, waarom heten het cool cups?

1 like

Je hoort deze koud te eten, het is nepchocola achtig. Echt heerlijk

2 likes

Ik vind het teleurstellend dat er geen vulling in zit

1 like

Ik heb dit dus nog nooit gegeten, is het ergens mee te vergelijken? Ga ook eens zoeken in mijn Appie.