Dat is toch hetzelfde als Norit (antidiarreepillen)? Ik hoef het ook niet voor de lol maar je zal er niet dood aan gaan.
Ja! Ik hou heel erg van gembershots, kan me niet sterk genoeg zijn maar dit was echt heftig en echt niet lekker
Ik dacht dat het ook problemen kan opleveren met medicijnen? Omdat het de werkende stoffen in medicijnen opneemt ofzo. Kan iemand die hier verstand van heeft daar iets over zeggen?
Edit: actieve kool | Apotheek.nl
De pil wordt er onbetrouwbaar door. De AH wil via dat drankje meer luiers verkopen.
Ik had deze vorige week gekocht maar vond het echt niet lekker zelfs. Zou hem een 2 van de 10 geven. Die 2 punten voor die mini m&ms hahah
Ja ik verander mijn cijfer naar een 4. 2 uur later proefde ik nog steeds die laffe smaak en ik had niet eens een kwart op. Jammer!
Als er in je lijstje geen kopje komt te staan met āniet in het assortimentā, dan kun je er vanuit gaan dat jouw AH het product heeft
Dit ziet er echt uit als knakworsten in een pot
ja ik dacht knakworsten met aardbeiensaus ofzo???
werd echt even een beetje gek
Ooooh is dit eindelijk in Nederland! Yes! Wel heel duur haha maar in Amerika is het ook niet goedkoop. Dit is echt top om je oreoās in te dippen .
Precies wat ik dacht
Huuueehhhhhggh druivenspul, dat smaakt vast naar rozijnen. Brr
Rozijnen en pindakaas vind ik nog niet zo gek, maar ik zou nu toch blijven voelen dat ik knakworst met pindakaas op mn brood smeerš¤¢
Misschien ziet die potjes in het echt wat minder āknakworsterigā uit
Of pindakaas vermengt met knakworst vocht.
Is dit gewoon een āblokā chocolade, of zit er ijs in, of wat moet ik me hier bij voorstellen? Ik snap het niet zo goed, waarom heten het cool cups?
Je hoort deze koud te eten, het is nepchocola achtig. Echt heerlijk
Ik vind het teleurstellend dat er geen vulling in zit
Ik heb dit dus nog nooit gegeten, is het ergens mee te vergelijken? Ga ook eens zoeken in mijn Appie.