Nieuwe producten in de supermarkt #4

Uitkijken straks krijgen we een rookworstbonbon.

9 likes

Ik wacht enkel nog op de rookworsttompouce

10 likes

Weet niet of dit echt nieuw is, maar ik vond het echt niet lekker. Het is zoet en that’s it. Geen andere smaak dan zoet, slechte chocolade en hazelnootgruis. Het enige positieve is dat er veel chocolate chips in zitten

Heb het na een paar happen weggegooid

5 likes

oja hier was ik ook zo teleurgesteld in!
Ik hoopte zo dat die zou smaken als die van Picnic, die is wel echt heerlijk:
image

1 like

Ik lees alleen maar ā€œUghā€ op die onderste regel :sweat_smile:

6 likes

Volgens mij is het toch echt al heel lang geleden gehappened hoor :joy:

9 likes

Haha ik kwam hier toevallig om te posten dat ik deze GODDELIJK vind :sweat_smile: wel een andere smaak:

Het is idd zoet maar ik vond het echt zalig! Doet me een beetje pijn om te horen dat je hem weg hebt gegooid :sleepy::sleepy:

2 likes

Smaken verschillen en ik kan moeilijk een aangevreten bakje naar je toesturen :woman_shrugging:t2:

1 like

Tuurlijk wel! :grimacing:

Die zielloze blik van die jongen zeg. Alsof hij al dertig tompoucen in zijn mik heeft gepropt en nu de zin van het bestaan afvraagt

5 likes

Echt koekjesdeeg is lekkerder, daar zit nog een beetje zout in. En wat is het leven zonder een beetje salmonella

1 like

En er zit aardig wat calorieƫn in. Eet drie van die bakjes op en je hebt je dagelijkse calorieƫn binnen. Is ook wat waard

1 like

Zo, dit was mijn eerste gembershotje ooit. Hield er ook buikpijn aan over :woozy_face:.

1 like

2 likes

Heb ik ook gezien. Is deze lekker?

1 like

Moet 'm nog proberen. Ben wel benieuwd!

1 like

Ik heb hem inmiddels ook gekocht, maar nog niet geproefd

1 like

Oh lol goeie dankje.

3 likes

Nogmaals ik wil dit haha

10 likes

Ik heb laatst een andere humus gekocht bij de jumbo, zelfde bakje maar dan de naturel. Dus ik dip m’n cracker erin en denk gatver ik proef alleen maar zand met humussmaak… wat is dit?! Kijk ik naar de ingrediĆ«nten:

Water??? Het smaakt ook gewoon naar water. Ik schat dat er 15% water in zit op basis van de ingredientenlijst.
Echt geldverspilling

Ben anti jumbo humus nu

1 like