Nieuwe producten in de supermarkt #4

10 likes

wat moet ik me voorstellen bij poffertjessmaak:???
deeg? poedersuiker?
boter?

4 likes

Geen idee, maar ik wil het

6 likes

Dit is zo goor
afbeelding

0/10 weggepleurd
Sowieso slaat Hands Off echt de plank mis met hun ‘chocolade’

9 likes

Ik vond ze best lekker :see_no_evil: maar heb dan ook al 5 jaar geen echte m&m gehad

1 like

Ik denk dat dat het is :stuck_out_tongue:

Al verwachtte ik geen echte m&m’s hoor. Gewone chocopinda’s vind ik ook lekker, maar dit is echt zo’n vies suikerlaagje met gekke nasmaak. En duidelijk geen echte chocola (logisch, maar soms komt 't wel aardig in de buurt)

Ik vond ze dus minder zoet smaken dat ik had verwacht. Mocht van mij wel een duidelijkere chocolade smaak aan zitten. Dat miste ik een beetje. Maar was al lang blij dat zo iets eindelijk op de markt in.

Ben wel benieuwd naar de versie met crisp er in.

2 likes

Oeeeee heeft iemand dit al in huis?

18 likes

Gatver dit lijkt wel zo’n vieze schuimblok met een laag chocolade

18 likes

Haha wilde dit net hier posten. Wil ze graag proberen, maar vond ze vandaag niet in de winkel helaas

1 like

Ik wil dit echt proberen, alleen geen idee wat ik er van moet verwachten

2 likes

Uitkijken straks krijgen we een rookworstbonbon.

9 likes

Ik wacht enkel nog op de rookworsttompouce

10 likes

Weet niet of dit echt nieuw is, maar ik vond het echt niet lekker. Het is zoet en that’s it. Geen andere smaak dan zoet, slechte chocolade en hazelnootgruis. Het enige positieve is dat er veel chocolate chips in zitten

Heb het na een paar happen weggegooid

5 likes

oja hier was ik ook zo teleurgesteld in!
Ik hoopte zo dat die zou smaken als die van Picnic, die is wel echt heerlijk:
image

1 like

Ik lees alleen maar “Ugh” op die onderste regel :sweat_smile:

6 likes

Volgens mij is het toch echt al heel lang geleden gehappened hoor :joy:

9 likes

Haha ik kwam hier toevallig om te posten dat ik deze GODDELIJK vind :sweat_smile: wel een andere smaak:

Het is idd zoet maar ik vond het echt zalig! Doet me een beetje pijn om te horen dat je hem weg hebt gegooid :sleepy::sleepy:

2 likes

Smaken verschillen en ik kan moeilijk een aangevreten bakje naar je toesturen :woman_shrugging:t2:

1 like

Tuurlijk wel! :grimacing: