En er zit aardig wat calorieën in. Eet drie van die bakjes op en je hebt je dagelijkse calorieën binnen. Is ook wat waard
Zo, dit was mijn eerste gembershotje ooit. Hield er ook buikpijn aan over .
Heb ik ook gezien. Is deze lekker?
Moet 'm nog proberen. Ben wel benieuwd!
Ik heb hem inmiddels ook gekocht, maar nog niet geproefd
Oh lol goeie dankje.
Ik heb laatst een andere humus gekocht bij de jumbo, zelfde bakje maar dan de naturel. Dus ik dip m’n cracker erin en denk gatver ik proef alleen maar zand met humussmaak… wat is dit?! Kijk ik naar de ingrediënten:
Water??? Het smaakt ook gewoon naar water. Ik schat dat er 15% water in zit op basis van de ingredientenlijst.
Echt geldverspilling
Ben anti jumbo humus nu
Haha moet wel zeggen, zit voor de verandering een redelijk normaal percentage kikkererwt in, i.p.v. bv de 30% kikkererwt van maza
Maar ik ben echt voor het zelf maken van humus want dat kost gewoon bijna minder tijd dan het uitzoeken in de supermarkt
Maar water is toch heel vaak het derde of vierde ingrediënt in hummus? Bij degene die ik vaak eet zoals van ah, maza etc wel.
Appel en kaneel horen in een taart maarja ik houd dan ook niet van vla
Ik heb deze net meegenomen! Ben benieuwd, wat vind met de Tony specials het eigenlijk altijd tegenvallen.
Oeh laat even weten wat je ervan vind.
Ja als ik het zelf maak ook. Ik weet niet precies hoeveel maar een beetje van het kookvocht maakt het smeuïger. De overige ingrediënten zijn ook vrij basic voor een zelfgemaakte hummus.
Vriend had deze gekregen op werk. Ik helemaal blij, want gezien in dit topic! Ik vond ‘m mwa. Hij deed me een beetje denken aan salted caramel omdat er zoutkorrels in zaten. Proefde wel iets van chocolate chips, maar die vielen nogal weg bij de smaak van de reep zelf. Ik heb geen cookie dough kunnen bespeuren, waar ik eigenlijk wel op hoopte. 7/10, want Tony’s = altijd lekker, maar niet bijzonder.
Zoutkorrels… waarom nou
In een chocolat chip cookie zitten toch ook geen zoutkorrels.
In de beste chocolate chip cookies zitten zout vind ik dan
Ohh haha ja voor mij juist andersom. Vind dat echt zo ranzig die zoutstukjes.