Nieuwe producten in de supermarkt #4

Over de nieuwe Tony Chocolonely:

Ik heb wat stukjes geprobeerd en het is wel ok. Het heeft inderdaad wat zoutigs, maar ook een beetje bitter ofzo? Niet echt een goede melk smaak vind ik. Kan er in de verste verte geen chocolate chip cookie in herkennen in ieder geval en de ‘stukjes’ erin zijn weer mega klein, dus het heeft ook niet echt de textuur van een koekje ofzo.

Verder lekker genoeg om een keer op te eten, maar zou hem zeker niet opnieuw kopen.

1 like

Eens!
Chocolate chip cookies zijn echt mijn favo ‘kleine koekjes’ maar vond dit niet heel bijzonder

1 like

Ja! Met chocolate chip cookies verwacht je toch wat anders.

Ik ben blij dat ik ook de nutella koekjes heb meegenomen die hier werden getipt wat die zijn wel heel lekker :heart:

3 likes

Action heeft een nutella koekjes dupe. Ik dacht dat ze € 1,25 zijn. Ik vind ze lekker en ze lijken ook echt qua smaak op de nutella koekjes.

6 likes

Oh ik zag ze liggen vandaag. Twijfelde zo om ze mee te nemen, uiteindelijk niet gedaan helaas…

Ik had echt hoge verwachtingen, maar ik vond hem echt niet lekker. Inderdaad zoals @nightlife zegt een beetje bitter ook. Ik heb het bij 1 stukje gelaten en mijn vriend heeft de rest opgegeten. Hij vond m oké, maar hij eet elke chocola eigenijk wel.

2 likes

Deze is superlekker, echt zo’n dikke laag vulling :heart_eyes:

29 likes

Oh deze lijkt me echt heel lekker :heart_eyes: waar had je hem gekocht?

AH!

1 like

Ahh ja deze wil ik ook proberen, maar vind hem echt takkeduur haha. Ben aan het wachten op een bonusaanbieding.

1 like

ahaha ja ik heb de reep nu bijna op en wilde eigenlijk al een nieuwe kopen maar ik kan ook beter wachten tot ie in de bonus is.

Ik heb deze in Duitsland gekocht, hij is echt zoooo lekker. Goed gevuld en de vulling is echt heel smeuïg :star_struck:

19 likes

Ik weet niet of dit nieuw was maar wel de eerste week dat ik deze smaak zag bij de ah en vind het geweldig! Zo lekker romig en de smaak is heerlijk! Echt zomers

10 likes

Deze is heerlijk! Helaas hier in NLD niet meer te krijgen volgens mij. De chips in combinatie met ijs is echt goddelijk :drooling_face:

2 likes

Volgens mij is hij nieuw inderdaad! Hij is lekker, maar door dat zoete vind ik het wel een hoog “toetjes” gehalte hebben, ik zou hier niet mee ontbijten en volgens mij doen mensen dat juist wel veel met skyr.

1 like

Ja nieuw, heel lekker! De nieuwe citroen is mn favo, zooo lekker

2 likes

Vond deze medium, niet echt het krokante van chips maar gewoon een soort nattige, zoute swirl. Dat zoutige vond ik wel lekker maar miste iets knapperigs

3 likes

Van de Amerikaanse weken van de Lidl.

Als je kijkt naar de pindacacaopasta’s smaakt deze duidelijk meer naar chocolade (zo ziet het er natuurlijk ook uit), heeft wel wat weg van Snickers op je brood :yum:(oke ik mis dan wel even het krakende laagje chocolade en de karamel)

Die van Tasty Basics heb ik nog niet durven proberen, ben bang dat je de kaneel proeft, heeft iemand deze al geprobeerd?:see_no_evil:

Zelf pindakaas met cacao mengen geeft bij mij niet zo’n volle smaak

2 likes

Gewoon nee

2 likes

Deze zijn vast niet nieuw, heb ze alleen nog nooit bij AH gezien.

Ik vind ze echt geweldig :heart_eyes: en naast dat ze super schattig zijn, zijn ze ook nog eens vegan :+1:

9 likes