Nieuwe producten in de supermarkt #4

Maar wat is hier anders aan dan aan normale patat?

2 likes

Is het niet gekruid alsof het naar een burger smaakt? Daar ga ik wel van uit als ik die verpakking zie.
Zal wel beetje naar macdonalds saus smaken?
Oh lees net je reactie @pastelzwart. Gewone patat dus? Nou ik ga t eens proberen.

1 like

Jaa deze vond ik ook super lekker! Bij mijn AH zijn ze sinds 2 weken elke keer uitverkocht…morgen weer proberen :pleading_face:

4 likes

Zag deze net op fb voorbijkomen

15 likes

Lijkt op wat ik mijn hond geef. Ook zo in die verpakking en al haha.
Maar ben benieuwd, mis wel een goeie worst.

2 likes

Haha, nu je het zegt ja :speak_no_evil: Ik ben wel benieuwd, droge worst was vroeger best een favoriet borrelhapje

Ik heb de chorizo meegenomen, maar moet m nog proberen.

Bij de Laidl. Die sticks zijn (volgens de verpakking dan) alleen geschikt voor de frituurpan.

12 likes

Oef die kroketten zien er goed uit. Iemand die al geprobeerd?

Was @grace daar niet fan van?

2 likes

Ik heb ze gebakken in een klein pannetje met hete olie, resultaat was uiteraard top!

1 like

Ik kon ze ook gratis ophalen en vond ze ook lekker! Ik heb ze in de oven bereid, want heb geen Airfryer, maar vond ze lekker knapperig.

3 likes

Waarom mocht ik ze niet gratis ophalen :sob:

Gespot bij de plus:

3 likes

Van de week deze pizza gegeten. Vond hem best wel lekker, met lekker veel kaas vind hem niet pittig. Misschien ben ik niet geheel objectief omdat ik zoveel honger had en ik om 20.45u pas ging eten :sweat_smile:

6 likes

24 likes

Is dit wat? Ik mis appel-spek pannenkoeken zo

Ugh ik haat hun domme productnamen :face_with_symbols_over_mouth:

12 likes

Ik krijg direct Heel Holland Bakt vibes van deze naam. Maar misschien spreekt het daarmee een breder publiek aan of zoiets. Zal wel onderzocht zijn.

6 likes

Ik vind die namen van dvs eigenlijk wel grappig

Hoop dat er nog meer nieuwe dingen komen, als er iets is wat ik niet mis dan is het spek

12 likes

Dit ziet er wel echt goed uit. Komen bacon brown sausage sandwiches Dan toch weer in m’n leven? :sob::heart:

2 likes