Oe die haal ik ook vaak in Duitsland. Hopelijk komen ook die vulkaan en breinsnoepjes hiernaartoe. Zijn met een vloeibare zure vulling, echt lekker.
Ah dit doet me aan snoepjes van heeel lang geleden denken
Ik vond deze helaas juist echt niet lekker, vond het een hele gekke structuur hebben (maar misschien komt dat omdat ik geen vegan snoep gewend ben)
Bisschen sauer
Huh dit lijkt mij heel chill
Ben bij Boni geweest en daar hebben ze soms andere dingen. Is vaak een beetje hit or miss maar mijn weekend begint op donderdag dus dan ben ik altijd zwak en wel te porren voor wat snacks
Dit krijgt een 8,7
En dit een 8
Het enige nadeel eraan is dat er soms harde taaie stukjes in de popcorn zitten en daarom moet je voorzichtig kauwen dus je eet het niet helemaal ontspannen. Het is wel heerlijk zoet en de chocoladelaag is goed dik en de smaken passen goed bij elkaar.
Een zakje was €1,50 en er zit niet zoveel in maar het vult heel erg dus dat is prima
Er was ook melkchocolade die ga ik morgen nog halen
Dit had ik ook meegenomen en is ook gewoonweg heerlijk maarja ben niet zo kritisch op gevuld speculaas
Jewel maar dat vind ik toch anders smaken😅
Normaal gesproken zit ik in het kamp ‘chocolade en sinaasappel is goor’, dit is echter best wel te doen. De malt stukjes hadden alleen wat groter gemogen. 7,5/10
Nog even over die Vuna: ja, het ziet er goor uit en het kost vier euro, maar ik vind het echt heel lekker. Ik ben al aan mijn derde potje toe inmiddels (ik maak er tonijnsalade mee, of eigenlijk: fauxnijnsalade). Er zitten ook vrij weinig ingrediënten in (dat vind ik een pluspunt) en het heeft een goeie bite.
Maar wat is hier anders aan dan aan normale patat?
Is het niet gekruid alsof het naar een burger smaakt? Daar ga ik wel van uit als ik die verpakking zie.
Zal wel beetje naar macdonalds saus smaken?
Oh lees net je reactie @pastelzwart. Gewone patat dus? Nou ik ga t eens proberen.
Jaa deze vond ik ook super lekker! Bij mijn AH zijn ze sinds 2 weken elke keer uitverkocht…morgen weer proberen
Ik vind het ook heel lekker, heb het vorige potje gewoon zo uitgelepeld.
Lijkt op wat ik mijn hond geef. Ook zo in die verpakking en al haha.
Maar ben benieuwd, mis wel een goeie worst.
Haha, nu je het zegt ja Ik ben wel benieuwd, droge worst was vroeger best een favoriet borrelhapje
Ik heb de chorizo meegenomen, maar moet m nog proberen.
Oef die kroketten zien er goed uit. Iemand die al geprobeerd?