Nieuwe producten in de supermarkt #4

Omg een gebakken eitje met spek :sob: ik kijk uit naar de reviews

2 likes

dit krijgt een 8

en dit moet ik helaas een onvoldoende geven, het krijgt een 5

8 likes

Ze snappen in Duitsland niet hoe ze lekkere speculaas moeten maken, het is altijd 1 hap kruidnagel.

3 likes

Maar echt. Duitse speculaas is altijd een teleurstelling.

4 likes

Jumbo

Vind alleen het altijd lage prijs bordje hier een beetje misplaatst😅

7 likes

En waren ze ook een beetje rijkelijk gevuld? Want dan neem ik ze de volgende keer tijdens boodschappen doen mee :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Ooh wil ik!!

Weet niet zeker of het nieuw is, maar deze ruiken zo heerlijk. Geur blijft echt heel goed hangen.

13 likes

Oh die ga ik eens proberen! Vind sowieso dat de geuren van AH vaak verrassend goed blijven hangen

1 like

Dit ziet er leuk en vernieuwend uit

1 like

Ja! Lekker met chilisaus erbij

Ik hoop stiekem dat deze smeken zoals Bifiworstjes zijn, die plastic smakende vleesworsten mis ik wel. :stuck_out_tongue:

2 likes

:pensive::pensive:

REWE in Duitsland/Luxemburg

1 like

Ik wilde deze vinden maar ze hadden alleen die met stukjes scrunchy koekjes en dat vind ik niet lekker. Waar had jij deze gevonden?

1 like

Ik heb deze gekocht bij een grotere Albert Heijn. Vind m zoo lekker.

2 likes

Die bovenste ligt hier ook nog wel eens bij de fooddiscounter

2 likes

Ja daar stond ik net voor een dichte deur haha
Had even de nieuwe Corona regels niet meegekregen en wou een brood halen :rofl: hopelijk dit weekend dan :grimacing:

3 likes

Nou alle AH’s bij mij in de buurt hebben 'm ook niet, ik heb hem gehaald bij een grotere AH in het dorp waar m’n ouders wonen (maar geen XL)

Ik heb deze gekocht en ben echt enthousiast! Erg lekker en het smaakt heel erg naar zalm, niet op een gekke chemische manier, en er zitten ook kleine stukjes zalm doorheen. 5/5 sterren als voor de skirre mensen zoals ik die geen geld hebben voor bagels met echte zalm en roomkaas

19 likes

12 likes