Nieuwe producten in de supermarkt #4

Ik heb ze gebakken in een klein pannetje met hete olie, resultaat was uiteraard top!

1 like

Ik kon ze ook gratis ophalen en vond ze ook lekker! Ik heb ze in de oven bereid, want heb geen Airfryer, maar vond ze lekker knapperig.

3 likes

Waarom mocht ik ze niet gratis ophalen :sob:

Gespot bij de plus:

3 likes

Van de week deze pizza gegeten. Vond hem best wel lekker, met lekker veel kaas vind hem niet pittig. Misschien ben ik niet geheel objectief omdat ik zoveel honger had en ik om 20.45u pas ging eten :sweat_smile:

6 likes

24 likes

Is dit wat? Ik mis appel-spek pannenkoeken zo

Ugh ik haat hun domme productnamen :face_with_symbols_over_mouth:

12 likes

Ik krijg direct Heel Holland Bakt vibes van deze naam. Maar misschien spreekt het daarmee een breder publiek aan of zoiets. Zal wel onderzocht zijn.

6 likes

Ik vind die namen van dvs eigenlijk wel grappig

Hoop dat er nog meer nieuwe dingen komen, als er iets is wat ik niet mis dan is het spek

12 likes

Dit ziet er wel echt goed uit. Komen bacon brown sausage sandwiches Dan toch weer in m’n leven? :sob::heart:

2 likes

Omg een gebakken eitje met spek :sob: ik kijk uit naar de reviews

2 likes

dit krijgt een 8

en dit moet ik helaas een onvoldoende geven, het krijgt een 5

8 likes

Ze snappen in Duitsland niet hoe ze lekkere speculaas moeten maken, het is altijd 1 hap kruidnagel.

3 likes

Maar echt. Duitse speculaas is altijd een teleurstelling.

4 likes

Jumbo

Vind alleen het altijd lage prijs bordje hier een beetje misplaatst😅

7 likes

En waren ze ook een beetje rijkelijk gevuld? Want dan neem ik ze de volgende keer tijdens boodschappen doen mee :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Ooh wil ik!!

Weet niet zeker of het nieuw is, maar deze ruiken zo heerlijk. Geur blijft echt heel goed hangen.

13 likes

Oh die ga ik eens proberen! Vind sowieso dat de geuren van AH vaak verrassend goed blijven hangen

1 like

Dit ziet er leuk en vernieuwend uit

1 like