Ik heb ze gebakken in een klein pannetje met hete olie, resultaat was uiteraard top!
Ik kon ze ook gratis ophalen en vond ze ook lekker! Ik heb ze in de oven bereid, want heb geen Airfryer, maar vond ze lekker knapperig.
Van de week deze pizza gegeten. Vond hem best wel lekker, met lekker veel kaas vind hem niet pittig. Misschien ben ik niet geheel objectief omdat ik zoveel honger had en ik om 20.45u pas ging eten
Is dit wat? Ik mis appel-spek pannenkoeken zo
Ugh ik haat hun domme productnamen
Ik krijg direct Heel Holland Bakt vibes van deze naam. Maar misschien spreekt het daarmee een breder publiek aan of zoiets. Zal wel onderzocht zijn.
Ik vind die namen van dvs eigenlijk wel grappig
Hoop dat er nog meer nieuwe dingen komen, als er iets is wat ik niet mis dan is het spek
Dit ziet er wel echt goed uit. Komen bacon brown sausage sandwiches Dan toch weer in m’n leven?
Omg een gebakken eitje met spek ik kijk uit naar de reviews
Ze snappen in Duitsland niet hoe ze lekkere speculaas moeten maken, het is altijd 1 hap kruidnagel.
Maar echt. Duitse speculaas is altijd een teleurstelling.
En waren ze ook een beetje rijkelijk gevuld? Want dan neem ik ze de volgende keer tijdens boodschappen doen mee
Ooh wil ik!!
Oh die ga ik eens proberen! Vind sowieso dat de geuren van AH vaak verrassend goed blijven hangen
Dit ziet er leuk en vernieuwend uit