Nieuwe producten in de supermarkt #4

Ja! Lekker met chilisaus erbij

Ik hoop stiekem dat deze smeken zoals Bifiworstjes zijn, die plastic smakende vleesworsten mis ik wel. :stuck_out_tongue:

2 likes

:pensive::pensive:

REWE in Duitsland/Luxemburg

1 like

Ik wilde deze vinden maar ze hadden alleen die met stukjes scrunchy koekjes en dat vind ik niet lekker. Waar had jij deze gevonden?

1 like

Ik heb deze gekocht bij een grotere Albert Heijn. Vind m zoo lekker.

2 likes

Die bovenste ligt hier ook nog wel eens bij de fooddiscounter

2 likes

Ja daar stond ik net voor een dichte deur haha
Had even de nieuwe Corona regels niet meegekregen en wou een brood halen :rofl: hopelijk dit weekend dan :grimacing:

3 likes

Nou alle AH’s bij mij in de buurt hebben 'm ook niet, ik heb hem gehaald bij een grotere AH in het dorp waar m’n ouders wonen (maar geen XL)

Ik heb deze gekocht en ben echt enthousiast! Erg lekker en het smaakt heel erg naar zalm, niet op een gekke chemische manier, en er zitten ook kleine stukjes zalm doorheen. 5/5 sterren als voor de skirre mensen zoals ik die geen geld hebben voor bagels met echte zalm en roomkaas

19 likes

12 likes

Goh heerlijk zeg, wat heb ik hier lang op gewacht!!! Kan niet wachten om deze delicatesse te proberen.

2 likes

Sowieso dat dit hoogst teleurstellend wordt en dat ik het alsnog koop

8 likes

Ik vind de gewone versie ervan, zonder nepkaas, echt heel lekker. Maar wie zit hier nou in hemelsnaam op te wachten?

Maar ga hem net als @Kurisu waarschijnlijk alsnog kopen haha

4 likes

Wees blij dat ze er geen groenten hebben ingestopt

6 likes

Weet je ik zat hier eerlijk wel op de wachten. Moest er laatst nog aan denken dat ik dit graag vega zou willen. Maar ik vind die versie zonder kaas al teleurstellend en vies dus dit is vast niet beter. Weerhoudt me niet natuurlijk

4 likes

Alle ah vega boterhamworst is nasty :nauseated_face::nauseated_face:

2 likes

Ik vind die grillworst oprecht heel erg lekker! Alle andere vega varianten daarentegen…

1 like

:nauseated_face:

Ik houd van groente en fruit, en dingen zoals die cauliflower wings vind ik oprecht lekker

Maar dit bedrijf slaat zelfs voor mij steeds heel erg de plank mis

3 likes

Nou ik heb wel het idee dat ze iets gedaan hebben met die grillworst. Toen dat net te koop was vond ik het echt geen succes, gek zuur nasmaakje. Meerdere pakjes geprobeerd toen trouwens, dus was geen over datum worst die ik toevallig een keer had.
Maar laatst toch weer een keer geprobeerd en toen vond ik de smaak echt veel beter!

Dat is toch van bas Smit en zij nicolette?

3 likes