Nieuwe producten in de supermarkt #4

Ja volgens mij wel🙈

1 like

Deze is nieuw zag ik! Heb ‘m niet meegenomen maar hij zag er wel echt lekker uit.

4 likes

OK Maar wat is het

I guess een donut? Met een koekje erop?

2 likes

Ja het is een gingerbread man donut :slight_smile:

image

Deze vond ik geen succes helaas :thumbsdown: dit is niet hoe een brabants worstenbroodje hoort te zijn, geen lekker brood, rare textuur, rare nasmaak. Een worstenbroodje hoort goed gekruid te zijn maar het is net alsof ze hier alleen een hoop zwarte peper in hebben gedaan om te compenseren dat er verder geen smaak aan zit.

Ik hoopte dat het een goede vervanger zou zijn voor de vegan worstenbroodjes van keilekker.nl (want een stuk goedkoper en gewoon makkelijk in de supermarkt te koop) maar het komt er niet eens vaag bij in de buurt. Ik ga dit echt nooit meer kopen.

4 likes

Ja ik ben er zo blij mee dat die bestaan :cry:
Ik heb altijd een voorraadje in de vriezer liggen.

1 like

Ik weet niet of dit nieuw is, voor mij was het iig wel nieuw. Heb het hele zakje in één keer leeggegeten. Nu misselijk.

6 likes

Volgende keer bril opzetten :joy: ik las echt : die zijn ongevaccineerd he :joy:

Ik vond deze best lekker eigenlijk, maar ze halen het niet bij die van de Picnic (zijn dat niet dezelfde als die van keilekker.nl?)

1 like

Niet echt supermarkt… maar rode kiwi’s :thinking:

8 likes

Nóg zoeter, die gele zijn al zo zoet!

3 likes

En wat duur. 3 stuks voor 3,95?

4 likes

28 likes

Die gele zijn ook bijna een euro per stuk. Maar op de markt verwacht je wel iets goedkoper idd

Ja dat zijn dezelfde zegt @Evenveel .
Keilekker is de eigen website.

1 like

Dit wil ik😍 hoop stiekem dat er geen alcohol in zit😅

2 likes

Zit er wel in haha! :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Het is een groenteboer dit, had eerst zelf de prijs nog niet gezien.
Ben wel benieuwd maar nog niet gekocht.

Jammer :see_no_evil::see_no_evil:

3 likes

Ah kerstassortiment is online😇

16 likes