Ik. Wil. Dit. Nu.
Alleen jammer dat het zo prijzig is haha.
Dit heb ik gisteren gegeten en het was ZO lekker. Ik vind friet uit de airfryer vaak een beetje smakeloos, maar dit was echt goed. 10/10
Gesneden aardappel in een plasticje
Of is dit nou echt anders?
Nja, ik vind het veel lekkerder dan andere friet uit de airfryer (het wordt bij mij nooit heel knapperig ofzo). Maar misschien heb ik tot nu toe gewoon altijd vieze friet gekocht haha
Ik zag deze bij gewoonwateenstudentjeeet en was al benieuwd. Vanavond staat friet op het menu, ga ik deze eens proberen!
Deze is inderdaad echt lekker! Ik en m’n vriend geven ook een 10/10 en ook al veel friet voor de Air Fryer geprobeerd.
Nou ben benieuwd, ga t van de week eens proberen.
Omg dit is van mijn favoriete frietzaak in mijn oude woonplaats en heb het nu dankzij jou dus ook gevonden bij de ah in mijn nieuwe woonplaats aan de andere kant van het land, dus veel dank voor deze tip 
Oh wow ik hoop dat dit lekker is!
Ik kocht deze vanmiddag bij de Coop, daar hadden ze hem voor het eerst. Erg lekker als je van die luxere ijskoffies a la starbucks houdt!
Bij AH zag ik ook weer de LE White chocolate mocha van Starbucks, dat is mijn favoriete supermarkt chilled koffie!
Dat is die rode die ze ieder jaar hebben toch? Heb ik tot nu toe altijd gemist, ik ga eens bij de AH kijken!
Jaaa rood met groen, echt zo lekker. Haal ook vaak een (warme) White chocolate mocha als ik bij Starbucks zelf ben
Heb deze vandaag ook gehaald en eet ze as we speak. Ik heb ze in de oven gedaan en ze zijn lekker knapperig! Echt heerlijk!
Ik wilde die friet ook halen, maar kan ze niet vinden
Ben bij 2 AH’s XL geweest. Of ligt het op een bijzondere plek?
Ik kon hem bij mijn XL ook niet vinden 
Het ligt bij de verse pasta’s enzo en vlakbij de sla.
Thanks! Ook @Shadina! Heb daar gekeken, maar helaas. Mocht iemand ze in omgeving Nijmegen spotten, wil je het dan laten weten?
Oké niet bij de supermarkt, maar bij de Action, maar wel nieuw. Ik vind ze behoorlijk zoet, maar wel lekker. Niet te overheersend caramel, maar precies goed. 8/10
Leeuw
kat
pussy
grab em by the pussy
trump
Volkomen logisch toch