Nieuwe producten in de supermarkt #4

Kijk is hoe schattig

28 likes

:open_mouth:

45 likes

Oeh die choco cake rolletjes met stoofpeer vulling klinkt lekker. Al heb ik soms wel het idee dat stoofpeertjes echt overal in en op moeten. Echt why

6 likes

Het is dat of karamel zeezout

4 likes

Hoop toch niet dat er een Tony reep met stoofpeertjes komt, haha

1 like

Afkloppen, want je roept deze misère op ons af

1 like

Die was er in 2017 :sob:

Edit: janksmilie omdat ik stoofperen haat.

3 likes

Ik weet niet hoe maar ik geef @Marquez de schuld

Neeee wie verzint dit?! Haha. @Schaakmat nog maar even afwachten dan wanneer ze weer in de winkels liggen. Misschien lezen ze wel mee hier. :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Ohhhhhhhh

1 like

Ik houd echt niet van stoofpeertjes :see_no_evil: en alle gebak en chocolade mag de meringue ook uit

2 likes

Ik. Wil. Dit. Nu.
Alleen jammer dat het zo prijzig is haha.

1 like

Dit heb ik gisteren gegeten en het was ZO lekker. Ik vind friet uit de airfryer vaak een beetje smakeloos, maar dit was echt goed. 10/10

14 likes

Gesneden aardappel in een plasticje :joy: Of is dit nou echt anders?

1 like

Nja, ik vind het veel lekkerder dan andere friet uit de airfryer (het wordt bij mij nooit heel knapperig ofzo). Maar misschien heb ik tot nu toe gewoon altijd vieze friet gekocht haha

2 likes

Ik zag deze bij gewoonwateenstudentjeeet en was al benieuwd. Vanavond staat friet op het menu, ga ik deze eens proberen!

2 likes

Deze is inderdaad echt lekker! Ik en m’n vriend geven ook een 10/10 en ook al veel friet voor de Air Fryer geprobeerd.

5 likes

Nou ben benieuwd, ga t van de week eens proberen.

1 like

Omg dit is van mijn favoriete frietzaak in mijn oude woonplaats en heb het nu dankzij jou dus ook gevonden bij de ah in mijn nieuwe woonplaats aan de andere kant van het land, dus veel dank voor deze tip :heart:

5 likes

Oh wow ik hoop dat dit lekker is!

1 like