Kijk is hoe schattig
Oeh die choco cake rolletjes met stoofpeer vulling klinkt lekker. Al heb ik soms wel het idee dat stoofpeertjes echt overal in en op moeten. Echt why
Het is dat of karamel zeezout
Hoop toch niet dat er een Tony reep met stoofpeertjes komt, haha
Afkloppen, want je roept deze misère op ons af
Neeee wie verzint dit?! Haha. @Schaakmat nog maar even afwachten dan wanneer ze weer in de winkels liggen. Misschien lezen ze wel mee hier.
Ohhhhhhhh
Ik houd echt niet van stoofpeertjes en alle gebak en chocolade mag de meringue ook uit
Ik. Wil. Dit. Nu.
Alleen jammer dat het zo prijzig is haha.
Dit heb ik gisteren gegeten en het was ZO lekker. Ik vind friet uit de airfryer vaak een beetje smakeloos, maar dit was echt goed. 10/10
Gesneden aardappel in een plasticje Of is dit nou echt anders?
Nja, ik vind het veel lekkerder dan andere friet uit de airfryer (het wordt bij mij nooit heel knapperig ofzo). Maar misschien heb ik tot nu toe gewoon altijd vieze friet gekocht haha
Ik zag deze bij gewoonwateenstudentjeeet en was al benieuwd. Vanavond staat friet op het menu, ga ik deze eens proberen!
Deze is inderdaad echt lekker! Ik en m’n vriend geven ook een 10/10 en ook al veel friet voor de Air Fryer geprobeerd.
Nou ben benieuwd, ga t van de week eens proberen.
Omg dit is van mijn favoriete frietzaak in mijn oude woonplaats en heb het nu dankzij jou dus ook gevonden bij de ah in mijn nieuwe woonplaats aan de andere kant van het land, dus veel dank voor deze tip
Oh wow ik hoop dat dit lekker is!