Het lijkt nu wel wat op een koeienvlaai. Zonde!
@Nisekoi die van Milka is lekker maar wel goed stijf kloppen en iets langer laten opstijven dan 2 uur. Hier was die nog vrij zacht en niet super luchtig.
Het lijkt nu wel wat op een koeienvlaai. Zonde!
@Nisekoi die van Milka is lekker maar wel goed stijf kloppen en iets langer laten opstijven dan 2 uur. Hier was die nog vrij zacht en niet super luchtig.
Geen idee of deze nieuw zijn, ik zie ze voor het eerst. Dit zijn eigenlijk precies die paprika maiswafels van AH, maar dan mini . Ze hadden ook Italiaanse kruiden en ze liggen bij de mueslirepen etc.
Ja volgens mij zijn deze wel nieuw, had de Italiaanse geprobeerd gister maar die vond ik geen succes.
Is er een nieuwe folder? Is er cheesecake?!?!
Ja! Maar nee, niet meer dan die ene variant uit diepvries die ze in november ook al hadden
Die mokkataart ben ik ook benieuwd naar!
De cheesecake met karamel (?) uit de DV is wel echt goeie vond ik, wel meteen misselijk maar ok
Ik vond die ze vorig jaar, twee jaar terug? altijd met de feestdagen in het assortiment hadden heerlijk! (En betaalbaar:face_with_hand_over_mouth:) maar die hebben ze dus helaas niet meer
Ik heb zo’n zak met die diverse kitkats gekocht (5 smaken) maar er is iets heel vreemds aan? De chocola is niet hetzelfde als normale kitkat’s, beetje kokosachtig en qua textuur heel kruimelig. Dacht dat het dan misschien vegan was, maar dat staat niet op de verpakking.
Vond het in ieder geval niet lekker…zelfs de normale kitkats die erin zaten smaakten niet zoals de reguliere.
Klinkt stom, maar zijn het misschien Amerikaanse? Heb ooit eens op RTL Z Doc een docu gezien over Kitkat en dat er verschil zit tussen Europese Kitkat en Amerikaanse Kit Kat.
Ja dat heb ik ook wel eens gehoord! Ik heb deze gewoon uit de AH maar misschien worden ze elders gefabriceerd?
Kwam er laatst ook achter dat er dus verschillende Coca Cola’s zijn, sommigen worden met suiker gemaakt en anderen met fructose, maar het wordt onder hetzelfde product verkocht. (Ik bedoel natuurlijk niet de light en zero versies etc.)
Ja vreemd he! Duitse fanta is ook heel anders dan onze fanta. De smaak is anders en ook feller oranje van kleur… echt why
Deze vond ik niet heel vies, niet heel lekker… Beetje een mindfuck…het heeft iets weg van slagroom?! en nee ik heb geen Corona… misschien doet het door de grote hoeveelheid koolzuur denken aan slagroompatronen
Deze vond ik best prima. Dacht eerst dat ik ze niet lekker zou vinden door de sterke chemische anijsgeur. Maar was best lekker, door de karamel lekker smeuïg. De speculaas smaak had wat sterker gemogen.
Ik vond dit net kauwgomballen… na een tijdje kwam de brownie smaak wel goed naar voren… maar die textuur…nee dankje
Was best lekker! Smaakt een beetje naar van die bonen burgers/nuggets. Alleen is de binnenkant wat zachter/minder compact…zelf had ik liever ook een knapperige of stevigere binnenkant
Excuus lang niet allemaal nieuw, maar wel "hier"
Die bestaan toch al lang?
Oow oké, nog niet eerder gezien, dus voor mij nieuw haha
Ben benieuwd of die anders smaken dan deze
Ik leg die altijd in de koelkast, dan word de chocolade hard en knapperig
Die zijn ZO lekker!!!
Ze hadden ook een tijdje een variant van Hands Ofd my Chocolate met knapperige chococoating🤔 ook weer verdwenen
Ik vind die ‘sexy’ bruine m&m altijd heel disturbing