Was mij niet opgevallen dat het “sexy” voor moest stellen
Hahaha hoezo sexy?
Ja ik weet niet, iets met die pumps ofzo
Krijg er de creeps van haha
Ja en dan dat brilletje met die wenkies! Een soort veredelde secretaresse ofzo die sexy moet lijken
Ja omg deze m&ms zijn echt vreselijk
Oh ik vond die brownie m&m’s juist wel lekker. Niet zo lekker als de crispy maar best prima. Beter dan die salted caramel ook
Eindelijk deze gevonden, het laatste bakje dat er stond Gelukkig niet door teleurgesteld, erg lekker! Goed krokante buitenkant en lekker chocola van binnen. Aanrader dus als je deze nog wilt proberen wees snel (want Kerstassortiment)
@Boodschappen ik vind die “nieuwe” wel echt anders! De chocolade is wat romiger maar ook knapperiger ofzo? Echt heerlijk!
Heeft het dan echt een bitterbal buitenkant?
Qua structuur wel ja!
Vraagje! Tijdje geleden werden er hier frietjes voor de airfryer aangeraden, nieuw te koop bij Picnic. Weet iemand toevallig nog van welk merk die zijn?
Als ik de zoekfunctie gebruik kom ik op Friethoes uit wat betreft recente aanrader, staat dat merk op Picnic?
Ik heb deze vandaag ook gegeten, maar ik vond ze helemaal niks! Die chocola was echt een beetje muffig ofzo. Zelfs mijn vriend heeft ze laten staan, terwijl hij normaal alles met chocola moeiteloos opeet. Ik zou het zeker niet nog een keer kopen en geef het een 2/10.
Vond deze ook mwah. Niet vies maar ook niet super. Vind een gewoon lava cakeje dan veel lekkerder. En de korst was ook kapot gegaan waardoor mijn airfryer niet echt schoon meer was
Oh das wel irritant dan ja! Eet meteen ook niet meer lekker zo’n gesplashte chocoladebal. Ik had ze icm ijs en warme kersen en vond dat een goede combi iig, wellicht een optie als je er nog over hebt
Die van Friethoes kunnen wel in de airfryer trouwens. Deze werden ook aangeraden maar niet via Picnic:
Jawel. En zo werden ze hier ook “geintroduceerd” door iemand. Ze zei dat t de lekkerste patat uit de airfryer was tot nu toe.
Dit vond ik op google:
De friet van FrietHoes is in de winkels van Marqt in een verpakking van twee ruime porties verkrijgbaar en is geschikt om te bakken in olie en voor gebruik in de oven of airfryer.
Deze zijn lekker!
Liggen bij de chips, maar verwacht geen chips. Eerder luchtige zoutjes, beetje een kroepoek structuur. 8/10. Gekocht bij AH
Ik heb die naturel op, maar vond het echt totaal niet bijzonder. Gewoon een zacht cakeje, vergelijkbaar met elk ander willekeurig zacht cakeje. Ze waren gelukkig niet droog.
Ik vind die koekjes wel altijd erg lekker maar ga deze niet nog een keer kopen.
En veel plastic, want allemaal los verpakt