Oké thanks, denk dat ik ze maar skip dan, helaas haha
Deze gekocht door SCOUPY en reacties hier, haha. Had ze groter verwacht maar zijn middelmaat marshmallows. Ik vind ze lekker!
Wij hebben de chocoladeversie geprobeerd, maar ik vind het geen aanrader. Kan je beter Prince Cake & Choc kopen.
Edit: wat ik wél echt superlekkere koekjes vind, zijn de Verkade Meesterbaksels in de smaak frisse citroen. Echt een tip voor als je net als ik houdt van key lime pie en citroen meringue.
het is niet nieuw denk ik maar ik heb ze pas net ontdekt en ik vind het zó lekker
elke keer dat ik er eentje neem smaakt het beter dan in mijn herinnering en dat hebben niet veel producten.
10/10
edit: ze zijn op de markt sinds oktober 2019. helemaal niet nieuw dus.
De salted caramel is ook heerlijk. Weinig salted, maar wel een lekkere smaak.
Wij kopen vaak de pure variant. Echt een van mijn favoriete toetjes uit de supermarkt.
De pure variant is echt hemels. De slagroom is ook zo lekker die er op zit. Zet ze gelijk weer op mijn boodschappenlijst
Hallohallo de witte versie js ook echt super heerlijk (als gij van zoet houdt )
Nu wil ik die toetjes. Maar er zit gelatine in
De witte choco is ook top!
Sorry spuit 11 haha
Hahah ik dacht even dat er in die voorvertoning stond “Weet je wat je vanavond niet moet eten?”
Is het niet gewoon mosterdsaus?
Schijnt heel lekker te zijn. Zag op insta een aantal hele enthousiaste reviews.
Ik ga zo zoeken haha.
Edit: Gevonden maar in het echt is het niet zo geel van kleur.
Vraag me af of het lijkt op de Hema mosterdsaus van hun hotdogs. Die vind ik echt lekker (en kan je ook los kopen trouwens).
Volgens Livingproef lijkt het inderdaad op die van de Hema, maar dan romiger.
Nee dat denk ik dus niet. Unoxsaus zit sowieso al beetje meer mosterd in en is ook donkerder van kleur.
Edit: @Printemps heb nog een foto toegevoegd. Hier zie je wel duidelijk ook verschil.
Maar goed ja smaakt naar HEMA hotdogsaus.