Nieuwe producten in de supermarkt #4

966998

Zag er lekker uit, maar vond het toch beduidend minder dan die van de vegetarische slager…
Verschil in grootte van de stukjes zorgt voor gruis en aanbranden…Het is wel gekruid zonder echt een smaak te hebben… begrijpen jullie wat ik bedoel?

Prijs was 1,99

Ik vind deze zo’n aparte nasmaak hebben, een beetje zurig? Niet mijn favoriet. En inderdaad vrij gevoelig voor aanbranden.

2 likes

Ik had gelukkig geen zure nasmaak, maar ik vond het niet lekker…

1 like

Spreekt mij niet aan😅

2 likes

Bananensnoepjes in prikdrank vorm :nauseated_face:

2 likes

Ohhh bahhh!

3 likes

Ik heb deze gepofte kaas meegenomen als snack voor morgenavond, ik ben geïntrigeerd. Je hebt ook een gouda versie. Heeft iemand dit al geprobeerd? Will report back in het nieuwe jaar :v:

Ik hou heeeeel erg van kaas maar dit vind ik mwah. Vooral heel erg duur voor wat je krijgt.
Vroeger had je in de toko kaas popcorn (popcorn met kaaspoeder), dat was zo (vies) lekker.

Waar is het mee te vergelijken? Ik hou mega van bijna verbrande/krokante kaas maar zo zal het wel niet smaken…

Dan zul je het wel lekker vinden denk ik haha! Ik vind het echt als krokante kaas die net niet verbrand is proeven. Zoals het randje aan je pizza oid.

2 likes

Klinkt echt fantastisch haha!

Ik vond dit lekker, alleen sommige stukjes maakten zo’n soort van piepend geluid en raar gevoel over je tanden en dat vond ik zooo naar :rofl:

1 like

Ik was niet bekend met het fenomeen Lindt maar in mijn supermarkt staan ze sindskort uitgestald (dat je kunt scheppen) en de hele week loop ik er al tegenaan. Vandaag ben ik er toch voor gevallen en mijn god, lekkerste ooit. En deze zijn blijkbaar nieuw

1 bal is ook gelijk genoeg dus dat scheelt weer

25 likes

Zooo lekker, ik heb ze laatst ook geprobeerd omdat het op het forum er zo vaak over ging. Ik hou helemaal niet zo van chocolade maar dit is echt goddelijk.

4 likes

Ja ik dacht ook altijd dat het een soort hype was, maar het is echt goddelijk,
De normale melk versie vind ik t lekkerst.

4 likes

Jaaa heeft mijn AH ook, ik vind die met Noisette oid het lekkerst. Donkerbruine folie.
Mijn echte favoriet zijn straciatella, maar die lag er niet bij helaas

1 like

Deze bestaan al wel een tijdje, maar dat maakt ze niet minder goddelijk idd. Ik vind die melk met witte vulling ook lekker, maar die met pistache zijn mijn nieuwste verslaving.

1 like

Ik was zo teleurgesteld dat ik die schepbakken dit jaar nergens zag, morgen maar bij een grote ah kijken. Die met Irish cream zijn mijn lievelings!

3 likes

Ik zal mijn mond houden over Lindt :see_no_evil:

Deze had ik 3 jaar terug op vakantie en waren ook zo lekker. Ik mis oostenrijk :sob:

4 likes