Nu wil ik Lindt.
Ooh zou die lindt onder de 50% op kerst vallen? Ik wil die ballen ook proberen
De 70% pure (in de zwarte verpakking) is ook een aanrader. Ik had dit jaar een Lindt adventskalender met alleen dit soort ballen met verschillende soorten smaken
Ik denk na oud en nieuw de lindt verpakkingen wel voor 35% gaan. Ik ben paar maanden geleden naar het Lindt fabriek in Zwitserland geweest binnen kon je zoveel mogelijk chocolade eten als je wilt. Alle smaken icl chocolade fondue.
Leuk idee een bovenlaag met “harde” chocolade (zoals bij die magnum pints), maar dexe smaakte een beetje naar goedkope pure chocolade bonbons. De mousse laag was wel lekker stevig maar qua smaak niet heel bijzonder. Bij de bodem dacht ik eerst bah weer zon vieze slappe met alcohol doordrenkte prut (zoals bij die tiramisu toetjes) maar zat eigen best een lekkerr crunch en nasmaak van bueno aan. Nu heeft deze review geen nut want niet meer te koop
Wat hopen jullie in 2022 in de supermarkten te vinden?
Omg dit klinkt als de hemel
Garden Gourmet had begin vorig jaar een enquête over gemarineerde stukjes bloemkool, inclusief design van de verpakking en alles. Leek me echt een geweldig product, maar ik denk dat ik een van de weinigen was aangezien het nog steeds niet bestaat. Net als die Valess met kruidenkaas erin
(ik hoop dat iemand hier bij Garden Gourmet of Valess werkt
)
Ik wil die Lays Deli chips met Cheddar/ham/chutney terug. Dat was mijn favoriete chips ooit en t was er echt maar heel kort.
Oh en truffel aardappelgratin hoop ik dit jaar ergens in het vaste assortiment te zien in plaats van alleen tijdens kerst. Die van AH en Jumbo waren zo lekker!
Deze is eigenlijk helemaal niet nieuw. Haal hem soms en vind het wel wat hebben maar het is wel echt vies lekker zegmaar
Soms blijven fabrikanten wel heel lang met "nieuw adverteren
Oh dat klinkt inderdaad goed!
Meer vega! Voelt echt lang geleden dat ik heel enthousiast was voor iets wat in de winkel kwam zoals die mora/dvs snacks
Hoop dat er gauw weer iets vernieuwends komt, hoop al lang op een satekroket
Dat sowieso! Ik had hoge verwachtingen van komende week vanwege Veganuary🙈
Niet nieuw en hoop dat ze snel een betere variant erin doen😅 ik houd ook niet zo van rijstwafels maar vind die met gepofte tarwe zo duur😱
Deze bestaat al langer! Niet heel sterk van smaak, maar wel prima!
Ik blijf altijd hoop houden dat Lays terugkomt met de Salt & Vinegar chips