Vandaag voor het eerst gezien maar misschien al langer bestaand: Albert Heijn Perzik waterijsjes. Superlekker! Beetje de haribo perziksnoep smaak
Ik eet deze vaak met komkommer of tomaatjes, dan vind ik het heel lekker! Maar vind het als spread dan weer niet zo bijzonder eigenlijk, heeft ook niet een hele uitgesproken smaak
Dat wil ik ook! Vivera had ooit een tijdje schnitzels met heks’nkaas, lekker! Maar helaas zijn ze er niet meer, ik wil ze graag terug.
Oeh ja dat lijkt me ook heel lekker!
Had een keer mega dorst in de trein en toen er zo’n wandelende kiosk/rugtas voorbij kwam vroeg ik om water, kreeg ik dat blikje en “dat wordt dan 2 euro”.
Blik is veel makkelijker te recyclen dan plastic of tetra pak of glas dus vanuit dat opzichte is het wel een prima verpakking voor water.
Geen idee of dit nieuw is want ik kom nooit bij de Jumbo, maar ze hebben 4 toetjes voor €2 dus ik wilde ze allemaal proberen.
Deze is prima, de grote bovenlaag is echt wel lekker maar het onderste is gewoon vrij teleurstellende soort nattige koeklaag zoals in tiramisu maar dan minder lekker, niet m’n ding maar ook niet ranzig. In totaal een 6,8.
Deze proeft wel behoorlijk naar limoncello en de onderlaag is ook zo nattige koek maar dat werkt in deze wel goed. Een 8, als je van zurige dingen houdt.
De anderen moet ik nog proberen en eigenlijk wil ik alle toetjes uit de hele winkel eten dit jaar want het leven is toch niet spannend verder nu. oh en in deze toetjes zit overal alcohol, ook in de chocolademousse??
Dit zijn de innovaties die je wil zien
Ja deze zijn allemaal lekker!!
Ja tbf staat het wel groot op de bovenkant van alle toetjes, maar ik had er nooit bij stilgestaan dat het in elke soort zou zitten. De limoncello snap ik en de tiramisu maar waarom het in de chocomousse en gingerbread moet idk.
Nee niet nieuw, bestaan al een tijd. Echt jammer dat ze overal alcohol in doen
Een medestander
Ik vind het gewoon écht niet lekker hoe weinig ook, hor laag het percentage ook. Scheelt dat ik toch van de zuivel af zou moeten blijven😅
Misschien hierom?Jumbo had toen een relletje aan zijn broek
Ja! Voor mij des te meer een reden om toch nog eens vaker vegan te kiezen😊
Voor wie het nog niet geprobeerd heeft: de vegan cheesecake choco en vanille van Gü is echt heel lekker!
Omggg yes!!! Ik eet vrijwel volledig vegetarisch maar pizza pepperoni een paar keer per jaar is echt m´n cheatfood. Pepperoni en salami zijn gewoon te lekker, en heb nog nooit een echt goede vervanger gevonden.
Dus als dit iets is ga ik zo blij zijn
zitten er ook stukjes snoep in?
of eigenlijk wil ik weten: zitten er in de yoghurtgum smaak stukjes yoghurtgums?
Nee, zitten geen stukjes snoep in… wel knettersuiker