Nieuwe producten in de supermarkt #4

Die mousse van lidl stonk ook echt. Had het toen niet opgemerkt vanaf de verpakking, maar bij openen was het direct duidelijk. Niet lekker. Die van Aldi heeft het volgens mij niet.

1 like

Kunnen ze niet een keer kappen met dat knettersuiker

4 likes

Ik vind tot nog toe meer lege schappen dan nieuwe productenšŸ™ˆ

Ik had deze gisteren en hij was zoooo heerlijk. Lekker pittig en smaakte gewoon naar normale pepperoni

13 likes

Niceee!! Ik ga hem dit weekend bestellen. Nu al helemaal zin in na je review.

2 likes

10 likes

Deze heb ik als sinterklaascadeautje gekregen. Erg lekker, ik vind de cookie-chocolade ratio top.

1 like

Oh ik vind die bovenste zo lekker!

1 like

Nieuwe vloeibare eivervanger bij de Jumbo. Fles staat gelijk aan 8 eieren:

15 likes

Ohh hier ben ik heel benieuwd naar!! Heb je het gekocht en zo ja, wil je laten weten wat je er van vond?

Was vandaag in een AHXL en ik heb voor mijn gevoel wel 100 nieuwe dingen gezien, wat een verschrikking om in zo’n supermarkt je boodschappen te doen, ik stond bij de kassa met een rekening van 55 euro terwijl ik gewoon even wat eten voor vandaag en morgen ging kopen :cry:

Anyway, 2 dingen die ik nu even wil uitlichten.

Dit zal niet nieuw zijn, maar heb t nog nooit eerder in een NL supermarkt gevonden. Eerste slok dacht ik in eerste instantie dat het heerlijk was, maar de nasmaak is echt plastic fles. Wil daardoor niet meer doordrinken, zonde.
(Dit is overigens gewoon overpriced Spa touch of, dus water met een aroma).

Tweede product was Lays Pickles, die ik ook nog niet eerder ergens vond. Smaakt exact naar de Ketchup variant, ik proef letterlijk geen verschil. Misschien als ik ze in 1 keer met elkaar vergelijk.

7 likes

Ik doe hier mijn weekboodschappen, heeeerlijk🄰

2 likes

Ik eet de vegetarische peperoni van Domino’s en Omg! Zo lekker! Die peperoni is ook lekker droog. Vind vegan of vega salami/peperoni vaak glibberig. Echt 9/10!

39 likes

HĆ©, vind je deze twee zakken hetzelfde smaken? :scream: Dan zou ik ff een coronatestje doen haha

lays-super-chips-heinz-tomato-ketchup

10 likes

Haha inderdaad, totaal anders vind ik :joy:

2 likes

Ja deze, allebei azijn/mosterd achtig, er zal wel wat verschil tussen zitten als je ze na elkaar eet maar beide komen op exact hetzelfde neer.
En is ā€œDoe dan even een coronatestjeā€ zo’n irritante grap die de mensheid nu voor eeuwig gaat gebruiken? :nauseated_face:

4 likes

Die ketchup smaakt toch niet naar mosterd? Allebei zurig ja maar niet mosterd-achtig.

1 like

Komt echt totaal niet bij elkaar in de buurt, dus dan heb je gewoon onderontwikkelde smaakpapillen, kan ook.

Ben je nou serieus? :joy:
Ik zal me even verontschuldigen voor hoe ik bepaalde smaken ervaar, ik heb blijkbaar geen smaakpapillen.
Ik geef gewoon mijn mening over een zak chips.

3 likes

Je moet niemand op dit forum zo serieus nemen, zie het net als Twitter.

5 likes