Beweer jij nu dat FF en Twitter allebei naar azijn en mosterd smaken?
Ik neem twitter heel serieus hoor
@Hejira Nee, het zijn wel allebei een groepje azijnzeikers
Ik heb geen twitter, maar ik weet wel wat mijn eerste post zou zijn als ik er ooit wel mee begin.
“Ketchup VS augurk chips?”
Ik vind het wel jammer dat ik hier geen in mijn naam kan zetten.
Dat is vragen om gedoxxed te worden
WE DID IT JOE
Ik ga stuk.
“Mijn nieuwe twitter account is Rebecca Lotte Denise Kristina en dit is mijn twitter, dit is geen hint om uit te zoeken wie ik ben, dit is gewoon mijn doopnaam, ja!?”
Op naar het Malieveld met je tractor
Ik heb het proteïne ijs van de Lidl geprobeerd (3 happen op net), ik had de chocolade-pinda. Ijs zelf vond ik niet bijzonder, vrij smakeloos. Maar volgens mij zit er op 1/4 ergens een dikke laag chocolade, zoals op die Magnum pints. Dat was wel heel lekker. Maar omdat ik maar mini beetje op heb kan ik niets zeggen over de rest ervan
Aanrader, zowel choco als vanille! Prima prijs-kwaliteit verhouding. Goede macro’s en portie.
Vergelijkbaar met die van Melkunie. Vind alleen die van Ehrmann het allerlekkerste, is wat steviger.
Deze is echt heel vies, vind ik. Net een brok cement en een enorme geparfumeerde nasmaak. Die van Oatly is wel erg lekker.
Het is wel duidelijk wat de trend is op productgebied gezien de laatste posts: toegevoegde proteïne aan alles
Vooral ook omdat het januari is denk ik hoor. Dan staan de supermarktfolders ook weer vol met sportartikelen etc.
Ja deze vond ik dus niet lekker, zelfs de gewone Kitkat smaakt niet goed, hele rare korrelige chocola. Dacht eerst dat het vegan was toen ik t proefde omdat de chocola een beetje kokosachtig is en compleet anders dan de gewone. Maar begreep hier al eerder dat het in een ander land geproduceerd kan zijn.
Welke hiervan vond je niet lekker? Het zijn 5 smaken. Of bedoel je gewoon ze allemaal