Nieuwe producten in de supermarkt #4

Ohh nee! Die verschillende smaken lijken me allemaal zo lekker!

Het antwoord staat al in m’n eerste zin:P “Zelfs de gewone smaakt niet goed” dus allemaal ja haha, de chocola is gewoon raar, niet zozeer de ‘vulling’.

4 likes

oh hahaha ik ben weer eens slecht in begrijpend lezen :’) Had groep 5 nooit af mogen maken zo

2 likes

Nouja gewoon proberen want misschien vind jij ze wel prima, of had ik een slechte dag, of heb ik inderdaad geen functionerende smaakpapillen zoals SOMMIGEN mensen hier beweren :joy: :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

Veel broodbeleg gaat er uit bij de AH, ik hoop tijd voor iets nieuws😊

2 likes

Bedoel je die vega dingen? Of iets anders haha

1 like

Nee veel soorten jam, pindakaas etc gaat er uit, dus hoop op wat nieuws😊

4 likes

Kun je dat ergens aan zien? Ben nu als de dood dat mijn favo pindakaas eruit gaat en dat mag echt niet :cry:

1 like

Dan staat er bij 35% online korting uit het assortiment

Helaas waarschuwen ze lang niet altijd

Hmm dat staat er gelukkig niet bij online dus dan hoop ik dat ik nog even veilig ben haha. Thanks!

2 likes

Het is ook wel echt idioot op dit moment wat er allemaal in het aanbod zit, zoveel novelty die mensen 1 keer proberen en daarna nooit meer. Uiteindelijk willen mensen gewoon nutella, hagelslag en normale, lekkere pindakaas.

9 likes

Do they though? dat is voor mij de allure van de appie. Voor mn standaard duo penotti (lookalike) ga ik naar de lidl, maar om die optie van al die gekkigheid af en toe te hebben is toch ook leuk

1 like

Nouja ik vind het jammer dat ze nu dezelfde pindakaas in iets van 6 formaten hebben, maar bijvoorbeeld geen amandelpasta meer (okay biotoday voor iets van 6,7 euro) Of gewone chocopasta van misschien wel 10 merken, maar niet 1 zonder melk die ook niet zo gek zoet is.

Dus ik kijk altijd uit naar de “bijzondere” varianten.

En gekke/bijzondere smaken vind ik ook gewoon interessant😋

2 likes

Behalve die met peanut butter smaak en dan vooral die kleintjes😋

1 like

Dikke teleurstelling: mooie woorden voor gewoon pindakaas :sweat_smile:

3 likes

Gelukkig hebben ze het niet ook nog extra duur gemaakt

2 likes

Iemand moet de marketing betalen

1 like

Die dark roast variant in het midden onderin is wel echt goddelijk! Zo’n diepe lekkere smaak. En normaal eet ik niet eens echt vaak pindakaas.

6 likes

Nee dat snap ik! :grin:De choco variant vind ik ook jammer dat die dan weggaat… ik vind het gewoon stom dat dit eigenlijk weer een gewone pindakaas is (alleen dan duur en geadverteerd alsof het een wondermiddel is)

Ik ben wel benieuwd inderdaad of alleen de verpakking anders is of dat het echt een ander product is. Gold-taxing noemen we dit :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes