Kijk maar bij de ingrediënten haha, gewoon pindakaas en zeker geen goud🙈
Noooo wtf, dat is een behoorlijke stijging of niet? Ik koop hem ook alleen maar in de bonus eigenlijk
Ik vind die vega frikandellen van de Lidl niet zo lekker precies dezelfde overheersende nasmaak als al die andere vega frikandellen
Haha die zag ik gister ook echt vernietigd worden in deze recensie
Hahaha ja precies die bittere nasmaak al vind ik die van Beckers en Mora hetzelfde smaken. Die braadworst van dvs smaakt op 1 of andere manier nog het meeste naar frikandel
Is dit nieuw? Geen idee. Heeft iemand het al getest? Ben heel benieuwd want kaas maar moet eerst mijn diepvries leegvreten want het past niet meer in mijn diepvries
Dit zijn de kaastengels maar dan huismerk. Kaastengels zijn 10/10 uit de frituur. Deze zullen ongetwijfeld net zo lekker zijn
Ze zijn niet nieuw, maar wel heel lekker! Wij doen ze altijd in de oven.
Ik vind ze heel lekker! Maar die aanbieding hebben ze echt al 100 jaar ofzo. Heb ze nog nooit voor de normale prijs gezien
Ik vind deze echt niks, vind dat deeg (of hoe je het ook noemt) niet lekker. De kaastengels van Topking vind ik 1000 keer beter
Ik weet niet waar ik dit moet plaatsen maar wat vinden jullie de lekkerste instant noedels? Ik vind Yumyum en Indomie helemaal niet zo lekker, maar vaak uit de toko wel. Maar ik heb nog niet de perfecte gevonden die ik na een paar keer niet zat ben.
Ik was een tijdje verslaafd aan de normale van Samyang maar die kan ik niet meer uitstaan.
Indomie niet?? Wat vind je er niet lekker aan? Oprechte vraag haha.
Ik vind Mama tom yum heel lekker, zijn alleen wel echt fijne noedels zoals bij Yumyum, dat is iets minder. In de toko heb je ook een tom yum “bowl” versie met mihoen maar weet niet welk merk dat is… Shin ramyun is ook standaard maar wel echt lekker (en dikkere noedels). Nongshim veggie ramen en die Nissin met een jongetje erop afgebeeld eet ik ook wel eens als ik geen pittige wil. Nongshim potato noodle is ook lekker trouwens en leuk voor de afwisseling. Ik noem nu hele standaard merken op hoor, zou er gewoon een aantal proberen als ik jou was.
Die groene veggie versie van Nongshim vind ik heel lekker! Maak het ook vaak met de helft water, de helft melk en zo’n plastic plakje kaas, dan lijkt het wat meer carbonara achtig. Maar ook op de normale manier met alleen water vind ik deze heel lekker
mmmmm zin in
deze hebben ze ook bij de AH trouwens
Is deze vega? Kan het hier niet zien.
@Jalapeno ik vind er weinig smaakverfijning aanzitten. Veel te zout en weinig anders. En ik vind de noedels ook niet zo lekker. Ik weet dat het instant ramen is dus ik kan er weinig van verwachten maar zijn lekkerdere noedels vind ik.
volgens mij wel!
het is black garlic smaak iig
edit:
oh nee ik denk het niet, zie de ingredienten:
kip- en varkensbouillon
Noodles : tarwemeel , palmolie, tapiocazetmeel, zout, zuurteregelaar (452, 501, 451, 500, 339, 450), verdikkingsmiddel (1400, 401, 412), antioxidans (307b, 304), groene thee.
Soepbasis: zout, smaakversterker (621627, 631), dextrose, gistextracten, witte suiker, aroma en smaakstof (varkensvlees), gehydrolyseerde soja proteïne, sojasaus poeder ( sojabonen , tarwe , zout ), knoflookpoeder, palmolie, uienpoeder, gedroogde groene ui, kruiden, melkeiwit , verdikkingsmiddel (466), antiklontermiddelen (551). Zwarte knoflookolie (2,7%): palmolie, smaak en smaakstof (varkensvlees, kip), sesamolie , knoflook (0,2%), kleur (150a).
Allergeneninformatie: sojabonen, melk, tarwe, sesam.
De paaseitjes zijn er weer! Iemand ze ook al in de winkel gespot?
Smaken die ze dit jaar hebben bij jumbo zijn onder andere vla Flip, crème brulee en Tiramisu. Ben benieuwd!